دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
07 شهريور 1394 - 15:12

مدرس واحد میانه، رئیس انجمن والیبال دانشجویان استان تهران شد

مدرس گروه تربیت بدنی واحد میانه در حکمی از سوی دکتر مهرداد نوابخش، مشاور ریاست و معاون هماهنگی دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران، به عنوان رئیس انجمن والیبال دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران منصوب شد.
کد خبر : 35838

دکتر محمود وفائیان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری آنا اظهار کرد: انجمن والیبال دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران در محورهای گسترش رشته ورزشی مربوطه در بین آحاد دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی، ارتقاء سطح کیفی رشته والیبال، تدوین برنامه کوتاه مدت، میان مدت و بلندمدت، استفاده بهینه از منابع موجود در دانشگاه اعم از نیروی انسانی، فضاهای ورزشی و غیره، همکاری و تعامل سازنده با سازمان‌های ورزشی مناظر، شناسایی و پرورش دانشجویان مستعد و همکاری نزدیک با تربیت‌بدنی ستاد هماهنگی استان تهران فعالیت می‌کند.


وی افزود: در آینده نزدیک شاهد برگزاری کلاس‌های مربیگری و داوری در سطح دانشگاه آزاد اسلامی واحد میانه و شهرستان با همکاری اداره ورزش و جوانان برای علاقه‌مندان خواهیم بود.


وفائیان سرپرست فنی مسابقات والیبال سراسری دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی را نیز بر عهده داشته و قهرمانی مسابقات دانشجویان جهان در کشور اتریش سال 2007 و مقام نایب قهرمانی مسابقات دانشجویان بین دانشگاهی در کشور ایتالیا سال 2009 و سایر عناوین استانی در کارنامه خود به عنوان بازیکن را دارد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته