دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
15 بهمن 1397 - 15:01
رئیس سازمان تعزیرات اعلام کرد:

افزایش 26 درصدی پرونده‌های تعزیرات در 10 ماه نخست سال

رئیس سازمان تعزیرات حکومتی در شورای قضائی استان کرمان از رشد 26 درصدی پرونده‌های متشکله در 10 ماه نخست سال جاری نسبت به کل سال گذشته خبر داد.
کد خبر : 358152
971115h.jpg

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا از سازمان تعزیرات حکومتی، جمال انصاری در شورای قضائی استان کرمان با اشاره به وظایف و اختیارات قانونی سازمان تعزیرات، گفت: سازمان تعزیرات در قید تفکیک وظایف و رسالت‌های خود از بقیه سازمان‌های همکار جدا نبوده و فراتر از حدود و تکالیف قانونی خود همه تلاش خود را معطوف به برآورده‌شدن انتظارات و توقعات مردم از دولت در حیطه کنترل، مداخله و نظارت بر بازار کرده است.


رئیس سازمان تعزیرات حکومتی در مورد عملکرد این سازمان، گفت: افزایش چند برابری گشت‌ها و افزایش ۲۶ درصدی پرونده‌ها در ۱۰ ماه گذشته نسبت به کل سال گذشته حاکی از عزم دولت در نظارت جدی بر بازار است.


وی خاطرنشان کرد: تمرکز دولت بر تأمین کالاهای اساسی و مورد نیاز مردم است و قاعدتاً سازمان تعزیرات با همکاری دستگاه قضائی و اتحادیه‌ها و اصناف نظارت جدی بر توزیع، قیمت‌گذاری و تأمین دغدغه‌های معیشتی مردم دارد و این تلاش در روزهای پایانی سال و در آستانه ماه مبارک رمضان با افزایش محسوس و مؤثرتری ادامه دارد.


انتهای پیام/4076/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته