دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
بازیگر «طلا»:

شهبازی به شعور مخاطب احترام می‌گذارد

بازیگر فیلم طلا معتقد است که کارگردان این فیلم در قصه‌هایش بزرگ نمایی نمی‌کند و به شعور مخاطب احترام می‌گذارد.
کد خبر : 357916
amid farahi-16.JPG

به گزارش خبرنگار حوزه سینمای گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری آنا، هومن سیدی بازیگر فیلم طلا در نشست خبری این فیلم که در پردیس سینمایی ملت برگزار شد با اشاره به این که کارکردن با پرویز شهبازی کارگردان این فیلم برایم جذاب بود گفت: شهبازی در فیلمنامه‌اش اتفاقاتی  به وجود می‌آورد که به معنای کلاسیک در قصه بزرگ‌نمایی محسوب نمی‌شد چون همه چیز واقعی است. تصمیمی که در لحظه می‌گیرد نرم است و از سوی دیگر به شعور مخاطب هم احترام می‌گذارد.


مهرداد صدیقیان از دیگر بازیگران این فیلم نیز اظهار کرد:«نفس عمیق» یکی از فیلم‌های محبوب زندگی‌ام است. این فرصت پیش آمد تا با آقای شهبازی کار کنم، یکی از ویژگی‌های کار کردن با وی ملموس بودن شخصیت‌ها است.


پنجمین روز سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر


رامبد جوان درباره نحوه همکاری با محمد شایسته و پروژه گفت: تصمیم گرفتیم پول بگذاریم روی هم چهار فیلم بسازیم که پول مان نرسید و سه فیلم ساختیم.


پرویز شهبازی کارگردان این فیلم نیز با اعلام این که بازبینی فیلمنامه نهایی تا آخر فیلمبرداری ادامه داشت گفت:  سینمای من ظاهر رئالیستی دارد اما سعی می کنم از آن عبور کنم. داستان  این فیلم(طلا) کاملاً تخیلی است.


پنجمین روز سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر


رامبد جوان درباره نحوه همکاری با محمد شایسته در ساخت فیلم طلا  اظهار کرد: من و آقای شایسته  تصمیم داشتیم با هم چهار فیلم بسازیم که پول مان نرسید و سه فیلم ساختیم. در این پروژه بیشتر درگیر خندوانه بودم و بیشتر کارها بر عهده او بوده است. از اینکه در فیلم طلا با چنین کارگردان باهوشی همکاری کردیم خوشحالیم. 


پنجمین روز سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر


محمد شایسته نیز بیان کرد: همکاری با شهبازی لذت بخش بود و اکثرا با جزئیات مشورت می‌کردیم،  امیدواریم باز هم با شهبازی کار کنیم.


طناز طباطبایی هم درباره حضور در این فیلم و تجربه کار با شهبازی چنین گفت: وقتی فیلم را می‌بینید متوجه می‌شوید که آقای شهبازی  برای همه دیالوگ‌های عبوری فکر کرده است. چقدر ما آموختیم که ساده فیلم ببینیم؟ فکر کنم وقت آن است که حرفه ای فیلم ببینیم و نگاه سخت گیرانه و باسواد باشد. این فیلم از آن جهت که با یکی از درخشان‌ترین کارگردان های سینمای ایران همکاری کردم برای من عزیز است.


وی همچنین عنوان کرد در این فیلم با آقای شهبازی  پشت صحنه‌ راحتی را داشتیم که نتیجه آن هم  بسیار درخشان بود. 


صدیقیان درباره نقش مکملش در فیلم های امسال جشنواره گفت: اگر نقش در جای درست خود باشد طول و زمان آن مهم نیست، مهم این است که در فیلم خوب و با کارگردان خوب باشم که از نظر خودم این اتفاق با بازی در فیلم طلا برای من افتاده است. اگر زمان به عقب برگردد باز هم این کار را انجام می‌دهم.


پنجمین روز سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر


رامبد جوان هم درباره فروش گیشه این فیلم بیان کرد: ان شاالله فیلم مان را می فروشیم. اگر فیلمی خوب ساخته شود قطعا سهم خودش را در گیشه پیدا می‌کند.


لازم به ذکر است نشست خبری فیلم «طلا» با حضور پرویز شهبازی(کارگردان)، رامبد جوان، محمد شایسته(تهیه کنندگان)، هومن سیدی، نگار جواهریان، طناز طباطبایی، مهرداد صدیقیان (بازیگران)، پیمان شایان فر (فیلمبردار)، منصور شهبازی (صدابردار)، امیر حسین قدسی (طراح صحنه)  برگزار شد.


 انتهای پیام/4104/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته