دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
عباس‌میرزایی:

انتظارم از مخاطب «خون خدا» اندکی تأمل و تفکر است

کارگردان فیلم خون خدا در نشست خبری این فیلم گفت: انتظارم از مخاطبان این فیلم کمی تأمل و تفکر است.
کد خبر : 357699
amid farahi-1.JPG

به گزارش خبرنگار حوزه سینمای گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری آنا، در پنجمین روز از نمایش فیلم‌های سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر برای اهالی رسانه در پردیس سینمایی ملت، شامگاه امروز نشست پرسش و پاسخ با عوامل فیلم خون خدا با اجرای حمیدرضا مدقق برگزار شد.


در این نشست که پس از نمایش فیلم و با حضور تعدادی از عوامل فیلم برگزار شد، کارگردان فیلم خون خدا با اشاره به این که هیچ‌گاه  در کارهایش به دنبال این نبوده که ادای کسی را در بیاورد گفت: هر کسی در زندگی شخصی خودش به یک‌سری معنا و مفهوم می‌رسد که از معنا و مفهومی که دیگران برداشت می‌کنند متفاوت است. در روایت قصه هم همینطور است. شما  یک قصه ساده فولکلور را با لحن و بیانی تعریف می‌کنید که  از لحن من  متفاوت است.


وی اظهار کرد: آن چه برای مهم است و دغدغه روزگار من محسوب می‌شود این است که در روایت های موجود و گفته شده،  معانی و مفاهیم جدیدرا پیدا کنم و این معانی جدید را با زبان سینما که خیلی مورد علاقه من است بیان کنم.همیشه سعی کرده‌ام در کارهایم خودم باشم و خودم را در محتوای کارم معنا کنم.


 کارگردان فیلم خون  خدا در پاسخ به این پرسش که از تماشاگرانی که  فیلم خون خدا را می بینند چه انتظاری داردگفت:کمی تأمل و کمی تفکر تنها انتظار من از مخاطبان این فیلم است.


لازم به ذکر است فیلم سینمایی «خون خدا»  در بخش سودای سیمرغ سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر حضور دارد و تهیه کننده آن سیاوش حقیقی است.


بازیگران این فیلم رضا اخلاقی‌راد، فرید سجادی حسینی، سعید داخ، علیرضا ثانی‌فر، خسرو احمدی، وحید نفر، امین میری، میثاق جمشیدی، حسین غایبی شباهنگ و شیوا ابراهیمی هستند.


در خلاصه داستان آن آمده است: علی کارتن‌خوابی‌ است که دورانِ نقاهت ترک اعتیادش در خیابان‌ها، مصادف شده است با دهه اول محرم. او شب عاشورا در جعبه‌ غذای نذری که برایش آورده‌اند، پاکتی آغشته به خون می‌یابدو...


اسامی عوامل اصلی این فیلم عبارتند از: نویسنده و کارگردان:مرتضی‌علی عباس‌میرزایی، تهیه‌کننده: سیاوش حقیقی، مدیر فیلمبرداری: شهرام نجاریان، مدیر تولید: هادی حیدری، دستیار اول کارگردان و برنامه‌ریز: سیدعرفان میرعارفین، طراح چهره‌پردازی: هاشم فغانی، تدوین: لعیا عباس‌میرزایی، طراح صحنه و لباس: بهزاد جعفری طادی، صدابردار: علی ذوالفقاری، طراح صداگذاری: محمدمهدی جواهری‌زاده، مدیر تدارکات: حمید مزروقی، عکاس: حسن شجاعی و مشاور رسانه‌ای: میثم محمدی.


انتهای پیام/4104/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته