دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
برانکو ایوانکوویچ:

عقب افتادن 6 امتیازی استقلال اهمیتی ندارد/ رسن جریمه می‌شود

سرمربی تیم پرسپولیس گفت: استقلال 6 امتیاز عقب افتاده است اما در مسیر قهرمانی قرار دارد.
کد خبر : 357750

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، برانکو ایوانکوویچ در پایان تمرین پرسپولیس در جمع خبرنگاران گفت: بی‌صبرانه منتظر شروع رقابت‌های لیگ و دربی برابر پدیده هستم. پدیده لیاقت حضور در میان تیم‌های بالای جدول را دارد. یحیی گل‌محمدی تیم خوبی دارد که بازی مدرنی را ارائه می‌کند.


وی ادامه داد: پدیده در آخرین دیداری که در لیگ برتر برگزار کرد، مقابل استقلال عملکرد درخشانی داشت. بعد از مدت‌ها هواداران را می‌بینیم و این مایه خوشحالی است. به‌دنبال محقق کردن اهداف‌مان هستیم. امروز تیم ما به‌صورت کامل تمرین کرد. در میان بازیکنان فقط بودیمیر با مصدومیت کوچکی روبه‌رو است، محسن ربیع‌خواه هم هنوز به شرایط بازی نرسیده است.


سرمربی تیم پرسپولیس خاطرنشان کرد: در مورد ربیع‌خواه قصد ریسک کردن نداریم. این بازیکن تا 15 روز دیگر آماده می‌شود. حسین ماهینی و محمد انصاری در حال سپری کردن روند درمانی بلندمدت‌شان هستند. شرایط بودیمیر هم که در تمرین احساس درد کرد را باید بررسی کنیم.


وی درباره حضور مربیانی چون قطبی، گل‌محمدی و قلعه‌نویی که رقابت در لیگ برتر را سخت کرده‌اند، اظهار کرد: چهار سرمربی تیم ملی ایران در لیگ برتر مربیگری می‌کنند، من، امیر قلعه‌نویی، علی دایی و افشین قطبی سرمربیان سابق تیم ملی ایران هستیم. مهم‌ترین مسئله برای ما حریفانی هستند که با آنها بازی داریم. تراکتورسازی، پدیده و سپاهان تیم‌های مدعی هستند. عقب‌ماندگی 6 امتیازی استقلال هم اهمیتی ندارد و این تیم هم در مسیر قهرمانی قرار دارد.


برانکو درخصوص تمدید قرارداد بشار رسن تأکید کرد: باشگاه علاقه‌مند است که قرارداد رسن را تمدید کند. او اولین تمرین پس از جام ملت‌ها را امروز با ما انجام داد. قطعاً تأخیر رسن برای حضور در تمرین‌های تیم جریمه‌ای از سوی باشگاه برای این بازیکن در پی خواهد داشت.


وی در مورد اینکه از بازیکنان جدیدی که جذب پرسپولیس شده‌اند راضی است، گفت: مسلماً خیلی راضی هستم. این بازیکنان را هدفمند جذب کردیم و در پست‌هایی بازی می‌کنند که به آنها نیاز داشتیم. تصورم این است که فهرست خوبی از بازیکنان را در اختیار داریم که باعث شده نیمکتی قوی داشته باشیم.


سرمربی تیم پرسپولیس در مورد اینکه از تیم‌های عربستانی پیشنهاد دارد، بیان کرد: آمدن پیشنهادها طبیعی است. من مربی هستم که در دو جام جهانی و در لیگ قهرمانان آسیا و اروپا حضور داشتم، در چهار کشور قهرمانی به دست آوردم و امسال با پرسپولیس به فینال آسیا رسیدیم. در چنین شرایطی قطعاً قراردادهایی به‌دست من می‌رسد ولی من با پرسپولیس قرارداد دارم.


وی درخصوص اینکه آیا برای برخورد با بازیکنان پرسپولیس دست او باز است، گفت: پیش از این هم دست من باز بود و شرایط فرقی نکرده است. دیدید که برخی بازیکنان جریمه شدند و عده‌ای را کنار گذاشتیم. الان بازیکنان جوانی داریم که آماده‌اند تا توانایی‌های‌شان را نشان دهند. سعید کریمی در روز تولدش گل‌زنی کرد و الان نگرانی خاصی نداریم.


برانکو درخصوص قهرمانی قطر در جام ملت‌های آسیا تصریح کرد: پیش از شروع مهم‌ترین تورنمنت آسیایی این تصور را داشتم که قطر یک مدعی است. آنها با لیاقت قهرمان شدند. عربستان، ژاپن، عراق و امارات را مغلوب کردند. ما هم از اینکه موفق شدیم السد و الدحیل دو تیم قدرتمند قطر را شکست دهیم خوشحالیم. به‌جرئت می‌گویم که تیم‌های السد و الدحیل از تیم ملی قطر آماده‌تر بودند و ما فقط بیرانوند را به‌عنوان ملی‌پوش در اختیار داشتیم.


انتهای پیام/4051/4048/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته