دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
07 شهريور 1394 - 09:24

تجلیل از 30 کارمند نمونه دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران جنوب

کارکنان نمونه دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران جنوب در مراسمی با حضور آیت‌الله سیدمحمد موسوی بجنوردی و رئیس این واحد دانشگاهی مورد تجلیل قرار گرفته و با اعطای هدایایی از آنان تجلیل شد.
کد خبر : 35736

به گزارش خبرگزاری آنا، موسوی بجنوردی در این مراسم با گرامی‌داشت روز کارمند و تبریک ولادت امام رضا(ع) به کارکنان دانشگاه آزاد تهران جنوب گفت: وقتی در سال 61 به عنوان عضو شورای عالی قضایی خدمت می‌کردم، گروهک‌هایی وجود داشت که فعالیت‌های مخربی را انجام می دادند. در آن زمان بود که مقام معظم رهبری و آیت‌الله هاشمی رفسنجانی دانشگاه آزاد را تاسیس کردند و نخستین کمک مالی را امام راحل به این مجموعه انجام دادند.


وی ادامه داد: طبق آماری که به واسطه فعالیت بنده در شورا داشتم، میزان جذب جوانان به این گروهک‌ها را در دست داشتیم که پس از تاسیس دانشگاه آزاد این جذب بسیار کم شد. پس از مشاهده این موضوع این اتفاق را به امام راحل گزارش دادم که پس از تاسیس دانشگاه آزاد میزان جذب جوانان در این گروهک‌ها کمتر شده است و از ایشان اجازه خواستم اگر اموال بلااستفاده‌ای در کشور وجود دارد در اختیار دانشگاه آزاد قرار گیرد تا شعبات آن در سراسر کشور افزایش یابد و خوشبختانه با تایید امام راحل این امر اتفاق افتاد.


رئیس دانشکده الهیات واحد تهران شمال، خدمات علمی دانشگاه آزاد را یادآور شد و ادامه داد: خدمت دیگر دانشگاه آزاد به این کشور ارتقای سطح علمی در کشور بوده است و اینکه باعث شد تا خلأ علمی در کشور پر شود. این موضوع را زمانی می‌توانیم درک کنیم که می‌بینیم دانشجویان برای ادامه تحصیل به خارج از کشور سفر نمی‌کنند و تمام امکانات از جانب دانشگاه آزاد در اختیار آنان قرار دارد.


وی ادامه داد: دانشگاه آزاد بزرگترین دانشگاه حضوری جهان است و کشور و نظام جمهوری اسلامی باید از بابت داشتن چنین افتخاری به خود بنازند.


در ابتدای این مراسم، فائزه درمان معاون فرهنگی و اجتماعی واحد تهران جنوب گفت: هر ساله در هفته دولت روزی به عنوان روز کارمند اختصاص می یابد و این روز به منظور تجلیل از کارگزاران دولت جمهوری اسلامی و ارج نهادن به خدمت، با تبیین ملاک های انتخاب کارمندان نمونه بعنوان نمایندگان خیل عظیم کارکنان نظام در اقصی نقاط کشور است.


وی افزود: از اهداف بزرگداشت این روز ارج نهادن و ترویج فرهنگ رفتاری و خدماتی شخصیتهای راستین خدمت به مردم، شهیدان ماندگار رجایی و باهنر به عنوان الگوهای مناسب خدمت به جامعه و همچنین ایجاد روحیه امید و تلاش و نشاط و تشویق مردم به مشارکت در امور، ارتقاء منزلت اجتماعی کارکنان و اصلاح نگرش مردم نسبت به خدمت این قشر جامعه است. امسال این مراسم همزمان شده با ولادت با سعادت امام رضا (ع) و این را به فال نیک می گیریم و برای تمامی کارمندان بالاخص کارکنان واحد تهران جنوب توفیق خدمت بیش از پیش را از علی بن موسی الرضا خواهانیم.


در ادامه احمد شمس رئیس واحد تهران جنوب در مورد روز کارمند که انتخاب شایسته و به جایی است، گفت: این روز خوشبختانه مقارن شده با دهه کرامت و هفته دولت و من اعتقاد دارم که رکن مهم یک سازمان و تشکیلات کارمندان آن هستند. ابتدا باید به نیروی انسانی یک سازمان توجه شود بنابراین می توان گفت سرمایه ی مهم هر سازمانی نیروی انسانی آن است. البته و متاسفانه گاهی به این سرمایه مهم آنچنان که باید التفاتی نمی شود.


وی تأکید کرد که بر این باورم که کارمند، یعنی نیروی انسانی در هر رده ای و صنفی چه هیات علمی باشد چه کارمند مهمترین است.


رئیس واحد تهران جنوب خاطرنشان کرد: رابطه بین سازمان و پرسنل آن لازم و ملزومی است یعنی لازم و ملزوم هم هستند، واقعاً اگر کارمند نباشد یک سازمان نیست و اگر هم سازمان نباشد کارمند نمی تواند باشد. هم اعتبار و هویت می گیریم از آن و هم تأمین معیشت می کنیم و همچنین هر سازمانی هم به واسطه ی کارمندانش معرفی و ارتقا پیدا می کند.


در پایان این مراسم از نخستین کارمند واحد تهران جنوب و همچنین 30 نفر از کارکنان منتخب تقدیر و تجلیل شد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته