دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
07 شهريور 1394 - 15:29

برگزاری جشن میلاد امام رضا (ع) و گرامیداشت روز کارمند در واحدهای دانشگاهی

جشن میلاد باسعادت امام علی بن موسی‌الرضا (ع) و گرامیداشت روز کارمند در واحدهای مختلف دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد.
کد خبر : 35727

قدردانی از کارکنان نمونه واحد نقده


به مناسبت روز کارمند و ولادت با سعادت امام مهربانی ها امام رضا (ع) مراسم بزرگداشت و قدردانی از کارمند نمونه و همچنین اعطای هدیه منتخب بیستمین جشنواره مسابقات قرآن و عترت در واحد نقده برگزار شد.


در این مراسم علاوه بر اعطاء هدیه کارمند نمونه و منتخب جشنواره مسابقات قران و عترت از طرف مسئول کانون قران و عترت دانشگاهی به 16 نفر فعال قرآنی لوح داده شد.


دکتر عباس برنا سرپرست واحد نقده در این مراسم از تلاش‌های کارکنان در طول این مدت تشکر و اعلام کرد: امروز باید تلاشمان را مضاعف کنیم و بیش از پیش در انجام وظایف محوله دقت داشته باشیم.


وی اظهار کرد: باید اختلافات سلیقه‌ای را کنار گذاشت و همه با هم به صورت متحد به فکر ارتقاء کیفی واحد باشیم.


برگزاری مراسم گرامیداشت به‌مناسبت سالروز ولادت امام رضا(ع) و هفته دولت و روز کارمند در دانشکده سما واحد خوی


همزمان با سالروز ولادت حضرت علی ابن موسی الرضا (ع) و هفته دولت و روز کارمند مراسم گرامیداشتی با حضور استادان، همکاران و دانشجویان در دانشکده سما واحد خوی برگزار شد.


در ابتدای این مراسم استاد حاج منصور اکبری، حافظ کل قرآن کریم و رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان خوی با حضور در جلسه آیاتی چند از کلام الله مجید قرائت کرد و فضای جلسه با عطر قرآن عطرآگین شد.


کریم زاده معاون دانشگاه و رئیس مرکز آموزشی و فرهنگی سما واحد خوی به مهمانان خیر مقدم و ولادت امام هشتم و هفته دولت و روز کارمند را به همکاران تبریک گفت.


سخنران جلسه حجت‌الاسلام محمدی رئیس دفتر فرهنگ اسلامی واحد خوی هم درباره کرامات و سیره حضرت ثامن الحجج و نیز مناسبت هفته دولت به ایراد سخن پرداخت و در پایان کربلایی حمید شبانی،مداح اهل بیت عصمت و طهارت (ع) در مدح حضرت امام رضا (ع) مداحی و مولودی خوانی کرد.


جشن میلاد امام رضا(ع) و گرامیداشت روز کارمند در واحد نور


از سوی دفتر هم اندیشی اساتید، دفتر فرهنگ اسلامی، دفتر بسیج اساتید و بسیج کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی واحد نور به مناسبت ولادت با سعادت هشتمین پیشوای امامت و ولایت حضرت امام رضا (ع) بعد از نماز مغرب و عشاء ویژه‌ برنامه‌ای در سالن آمفی تئاتر این واحد دانشگاهی برگزار شد.


سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد نور با عرض تبریک به مناسبت میلاد فرخنده هشتمین اخترتابناک آسمان امامت و ولایت، امام رضا (ع)، هفته دولت و روز کارمند گفت: برماست تا با تأسی از ویژگی های والای اخلاقی و رفتاری شهیدباهنر و رجائی آنان را الگوی همیشگی خود قرارداده در راه تعالی و تحقق اهداف میهن اسلامی گام برداریم.


دکتر صدرالدین متولی با توجه به سه محور اصلی دانشگاه ها یعنی استاد، داشجو و کارمند، افزود: این سه گروه در یک راستا، در کنار هم و در چهارچوب قوانین مشخص و تعیین شده برای رسیدن به اهداف مشترک حرکت می کنند. هر یک از این سه گروه جایگاه و شأن خود را داراست و از قوانین و ضوابط سازمانی تبعیت می کنند. هرکدام از این گروه ها به منزله یک رکن از ارکان اصلی دانشگاه هستند که باید با بهترین کیفیت ممکن و در زمان مناسب امور مربوط به خود را انجام دهند. قطعا تنها درچنین شرایطی است که یک سازمان می تواند مسیر نیل به سوی اهداف خود را با اطمینان و آرامش بیشتری طی کند.


وی با توجه به اینکه دردنیای پیشرفته کنونی رشد فناوری اطلاعات چشمگیر است گفت: کارکنان در هرجایگاه و هر سازمانی که هستند باید همگام با پیشرفت و توسعه دانش روز گام بردارند تا بتوانند با بهترین کیفیت به انجام کارهای خود بپردازند.


قبل از شروع مراسم نمایشگاه نقاشی «ویژه فرزندان اساتید و کارکنان» برگزار شده بود که در پایان هدایایی به رسم یادبود به آنان اهداء شد. در این مراسم که با ضیافت شام برگزار شده بود، برنامه‌های مفرحی چون برگزاری مسابقه حضوری، اجرای تئاتر، مراسم تجلیل، اهدای جوایز و ... تدارک دیده شده بود.


مراسم جشن میلاد امام رضا علیه السلام و گرامیداشت روز کارمند در واحد ممقان


مراسم جشن میلاد امام رضا(ع) و گرامیداشت هفته دولت و روز کارمند با حضور هیات رییسه محترم و کارکنان خدوم دانشگاه آزاد اسلامی واحد ممقان برگزار شد.


مهندس محمد ذوالفقارنژاد معاون اداری و مالی این دانشگاه ضمن تبریک به مناسبت دهه کرامت و میلاد امام رضا (علیه السلام)، یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر را گرامی داشته و روز کارمند را تبریک گفت.


ذوالفقارنژاد با تقدیر از تمامی تلاش‌های صورت گرفته در سال گذشته و امسال توسط مجموعه کارمندی و عرض خداقوت برای ایشان، برای همه از درگاه خداوند طلب توفیق بیش از پیش کرد و گفت: امید است با تأسی از ویژگی‌های والای اخلاقی و رفتاری شهیدان باهنر و رجائی در راه تعالی و تحقق اهداف عالیه دانشگاه قدم برداریم.


جشن میلاد امام رضا (ع) و روز کارمند در واحد قائم‌شهر برگزارشد‎


همزمان با میلاد ثامن الحجج حضرت علی ابن موسی الرضا(ع) و روز کارمند، مراسم جشنی در مسجد بقیةالله اعظم دانشگاه آزاد اسلامی واحد قائم شهر برگزار شد.


در این مراسم که به همت دفتر فرهنگ اسلامی و با حضور هیات رئیسه، کارکنان، استادان و دانشجویان برگزار شد، حجت‌الاسلام عبدی امام جماعت مسجد واحد قائم‌شهر، با برشمردن فضایل اخلاقی امام رضا (ع)، مهمترین ویژگی امام رضا (ع) را مهربانی و عزت مداری ایشان برشمرد وسپس نمونه‌هایی ازروایات قرآنی واحادیث ائمه معصومین (ع) پیرامون رافت و بزرگ منشی و عزت‌مداری ایشان بیان کرد.


عبدی با طرح سوال«چه کنیم در زندگی هم نزد خدا و هم نزد خلق خدا عزیز شویم؟»، با توجه به آیه‌ای از کلام وحی، اظهار کرد: هر کس عزت می‌خواهد نخستین راهش بندگی خدا است و خدا عزیز مطلق است و هرکس که بندگی او کند همواره در پیشگاه خدا و خلق خدا عزیز می‌شود.


وی با بیان اینکه امام رضا(ع) اسوه و الگوی ترویج و رونق عزت مداری است، تصریح کرد: الگوی رفتاری امام(ع) به شیعیانش درس عزت‌مداری در جامعه و در حیات فردی و اجتماعی می‌دهد.


عبدی با تاکید به اینکه عزت‌مداری و با خدا بودن کج اندیشی‌ها را در جامعه سامان می‌دهد، اضافه کرد: جامعه اسلامی باید از تکبر و خود بینی به دور باشد و با پیروی از سیره ائمه معصومین (ع) به عزت برسد.


وی به ضرورت ترویج افکار و عقاید امام و معصومین(ع) در مراکز علمی تأکید کرد و گفت: ترویج عقاید معصومین با هدف معرفی الگوی برتر رفتاری در دانشگاه‌ها یک ضرورت است.


جشن ولات امام رضا(ع) و روز کارمند در دانشگاه آزاد اسلامی ابهر


مراسم جشن میلاد امام هشتم و گرامی داشت هفته دولت و روز کارمند با حضور حجت‌الاسلام رحیمی امام جمعه ابهر، مسئولان و کارکنان واحد برگزار شد.


امام جمعه ابهر با تبریک دهه کرامت، ولادت امام رضا وروز کارمند را به همه کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی ابهر تبریک گفت و دلایل نامگزاری دهه کرامت را برشمرد.


وی افزود از خصوصیات حضرت امام رضا و خواهر مکرمه‌شان کریم و بخشنده بودن را دانست و اظهار کرد: ذات اقدس احدیت کریم و کرامت است. خداوند خود را اکرم معرفی می‌کند و کتاب کریم فرستاده و بوسیله هدایت این کتاب کریم، انسان با کرامت هدایت شده است.


رحیمی افزود: اگر مسئولان ما به خدای اکرم اقتدا کنند و از دهه کرامت بهره ببرند همه وجود خود را دربست در اختیار خدا قرار می دهند و چنین انسانی خود را خادم ارباب رجوع می داند و تمام اهتمام خود را برای رفع و رجوع مشکل دیگران در نظر می گیرد.


در پایان این مراسم از سوی دفتر فرهنگ اسلامی و کانون قرآن و عترت به برندگان کارگاه آموزشی تفسیر سوره حدید و مسابقه احکام نماز و روزه جوایزی اهدا شد.


گرامیداشت تولد حضرت امام رضا(ع) و روز کارمند در واحد آباده



به مناسبت فرارسیدن سالروز تولد حضرت امام رضا(ع) و روز کارمند مراسمی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد آباده برگزار شد.


سرپرست واحد آباده با تبریک میلاد باسعادت حضرت امام رضا(ع) روز کارمند را به همه همکاران تبریک و از زحمات و تلاشهای صادقانه آنها قدردانی و تشکر کرد.


دکتر مهدی زارع گزارشی از روند فعالیت‌های دانشگاه در زمینه مختلف بیان کرد و افزود: سه رشته در مقطع دکتری در حال تصویب است که روند اجرای آن در سازمان مرکزی در حال پیگیری است که به لطف خدای متعال به زودی به نتیجه خواهد رسید.


تجلیل و معرفی کارمندان نمونه واحد مرودشت در روز کارمند


همزمان با 4 شهریور روز کارمند طی مراسمی درفرمانداری شهرستان مرودشت از کارمندان نمونه دانشگاه آزاد اسلامی واحد مرودشت و دیگر ادارات این شهرستان با اهدا لوح و هدایایی تجلیل شد.


در جلسه شورای اداری شهرستان مرودشت که به مناسبت گرامیداشت هفته دولت و روز کارمند در سالن شهید رجایی فرمانداری این شهرستان برگزار شده بود ازکارمندان نمونه حوزه‌های مختلف دانشگاه آزاد اسلامی واحد مرودشت و دیگر ادارات شهرستان مرودشت با اهدای لوح و هدایایی قدردانی به عمل آمد.


کارمندان نمونه دانشگاه آزاداسلامی واحد مرودشت در حوزه‌های مختلف عبارتند از: محمد هادی محجوب (آموزش)، ایوب قلی‌زاده (دانشجویی)، عباس امیدوار (اداری ومالی)، مرضیه تفته(پژوهش)، آرمان جاوید(ریاست)، امیدرضا قاسمی (عمران)، بهروز شهبازی (دانشکده علوم تربیتی و روانشناسی)، داریوش صداق (دانشکده علوم انسانی)، حمید سلطانی (مجتمع امام رضا (ع))،محمد هادی ابوالقاسمی (فرهنگی).


برگزاری مراسم تجلیل و قدردانی از کارکنان سما اهواز


رئیس دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی خوزستان در مراسم تجلیل و قدردانی از کارکنان سما اهواز که همزمان با میلاد با سعادت امام رضا(ع)، هفته دولت، روز کارمند و هفته بسیج کارمندی در سالن آمفی تئاتر شهید بهشتی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهواز برگزار شد، از عقل به عنوان بزرگترین موهبت خداوند متعال که به انسان‌ها داده شده نام برد و اظهار کرد: بر اساس همین عقل است که در روز قیامت به انسان‌ها پاداش یا جزا اعطا خواهد شد که اگر کسی عقل خود را در راستای انجام کارهای درست و صحیح بکار گیرد از پاداش خداوند متعال برخوردار خواهد شد و در مقابل کسانی که عقل خود را صرف کارهای باطل و بیهوده کنند به جزای اعمال خواهد رسید.


حجت‌الاسلام دکتر جوانمردزاده بر همین اساس کارها را به دو دسته کارهای شریف و کارهای پست تقسیم بندی کرد و از کارکردن در محیط های دانشگاهی و شغل‌هایی که با تعالی روح و روان انسان سروکار دارند به عنوان شغل‌های شریف نام برد که علاوه بر پاداش مادی دارای ثواب و اجر اخروی نیز است.


جوانمردزاده از کارکنان درخواست کرد که به صورت صحیح و در راستای رضای خداوند متعال کار کرده و به وظایف خود عمل کنند.


سپس دبیر شورای سیاستگذاری سما خوزستان و معاون دانشگاه و رئیس مرکز آموزشی و فرهنگی سما سخنان خود را با قطعه شعری در وصف امام رضا (ع) و تک بیتی درباره خدمت‌رسانی آغاز کرد و با تبریک مناسبت‌های ذکرشده، اقدامات انجام گرفته که در نماهنگ نمایش داده شد را حاصل تلاش همه همکاران سما اهواز دانست.


فریبرز فروتن با توجه به آیات سوره مبارک یوسف (ع) و همچنین سخنان گهربار امیرالمومنین(ع) با توجه به اهمیت داشتن تجربه کاری، شایستگی و پیش قدم بودن در دین اسلام به عنوان عوامل اعتلای کارکنان، افزود: از گذشته تاکنون به مواردی از جمله شایسته سالاری، رعایت نظم و انضباط اداری و رعایت سلسله مراتب اداری اعتقاد داشته و دارم که بر همین اساس امروز از جمعی از کارکنان که با رای و نظر مدیران، معاونان و مسئولان انتخاب شده‌اند تجلیل به عمل آمد.


فرشین هرمزی نژاد رئیس آموزشکده فنی و حرفه‌ای سما اهواز نیز با تشکر از همکاران از مواردی همچون ورود و خروج منظم و به موقع کارکنان، حضور در دفاتر کاری مربوطه در زمان‌های اداری، پاسخگویی مناسب به دانشجویان و مراجعه‌کنندگان، حفظ امنیت کاری و آشنایی به حوزه کاری و شرح وظایف از سوی کارکنان نام برد و خواستار رعایت این موارد از سوی کارکنان شد.


همچنین در این مراسم از ممتازان حاضر در هفت گروه شامل فرزندان ممتاز تحصیلی کارکنان، کارمندان نمونه، مدیران نمونه، تلاشگران سما، برگزیدگان مسابقات ورزشی، برگزیدگان مسابقات کتابخوانی و برگزیدگان مسابقات استانی طرح قدس در بخش کارکنان با اهدا لوح سپاس و جایزه قدردانی و تشکر به عمل آمد.


مراسم با حضور کارمندان و اعضای هیات علمی برگزار شد و در حاشیه مراسم از نمایشگاه عکسی که با مضمون «سما اهواز به روایت تصویر» برپا شده بود از سوی حاضران بازدید به عمل آمد.


از کارکنان نمونه و جانباز دانشگاه آزاد اسلامی سبزوار قدردانی شد


در مراسمی با حضور هیأت‌رئیسه، کارکنان و اعضاء‌هیأت‌ علمی دانشگاه آزاد اسلامی سبزوار، از کارکنان نمونه و کارکنان جانباز و آزاده‌ این دانشگاه قدردانی شد.مدیر روابط‌ عمومی دانشگاه آزاد اسلامی سبزوار گفت: این مراسم به‌مناسبت روز کارمند و به‌منظور قدردانی از زحمات و تلاش کارکنان خدوم دانشگاه تدارک و با تجلیل از کارکنان نمونه‌ی حوزه‌های مختلف همراه بود.
علی‌اکبر شفیعی افزود: اکرام مقام شامخ کارکنان جانباز و آزاده‌ دانشگاه آزاد اسلامی سبزوار از دیگر برنامه‌های این مراسم بود.
مراسم قدردانی از کارکنان نمونه و کارکنان جانباز و آزاده‌ی دانشگاه آزاد اسلامی سبزوار در مسجد پیامبر اعظم(ص) مجتمع این دانشگاه برگزار شد.ژ



ویژه برنامه روز کارمند در سمای کرج


به مناسبت روز کارمند و با هدف قدردانی از زحمات کارمندان، دکتر حسین ملهم معاون دانشگاه و رئیس سما واحد کرج به همراه مهندس محسنی ­نژاد رئیس آموزشکده سمای کرج با حضور در کلیه واحدهای مرکز با ارائه گل به کارکنان، روز کارمند را تبریک گفته و از زحماتشان قدردانی و تشکر کردند.


در ادامه این روز خجسته، کارکنان و مسئولان مرکز ضیافت نهار را در کنار هم بوده و انگیزه همدلی و همزبانی را در خودشان ایجاد کردند.


قدردانی بخشدار رودهن از کارمند واحد رودهن


محمدرضا فرهنگ کارمند دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن از سوی رضا طاهرخانی بخشدار رودهن لوح سپاس دریافت کرد.


همایش بزرگ هفته دولت با محوریت جشن بزرگ امام رضا (ع) و قدردانی از کارکنان بخش رودهن با حضور مهندس یوسفی مدیرکل سیاسی و انتخابات استان تهران، حجت الاسلام مدیح امام جمعه بخش رودهن، مهندس طاهرخانی بخشدار رودهن، مسئولان و کارکنان بخش رودهن برگزار شد.


در این مراسم محمدرضا فرهنگ به عنوان کارمند نمونه دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن معرفی و با اهدای جایزه و لوح قدردانی شد.


در قسمتی از این لوح سپاس آمده است: با گرامیداشت هفته دولت که یادآور فداکاری‌های فرزندان پاک و گرانقدر انقلاب اسلامی و روزهای پرشور خدمتگذاری شهیدان والا مقام رجایی و باهنر و نماد وحدت و دولت اسلامی است، انتخاب شایسته جنابعالی را به عنوان کارمند نمونه دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن که در راستای خدمت به مردم و اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی است تبریک و تهنیت عرض می‌کنم. امیدوارم با استمرار تلاش و تکاپوی ویژه و با عزم راسخ در سال دولت و ملت با همدلی و همزبانی در تحقق سیاست های دولت تدبیر و امید موجب رضایت مردم، ایجاد آرامش و دمیدن شور و نشاط و روح امید در کالبد اجتماع ملت ایران اسلامی شد. موفقیت روزافزونتان را از خداوند متعال خواستارم.


قدردانی از استادان و کارکنان جانباز دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج


به همت امور شاهد و ایثارگران دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج و به مناسبت هفته دولت دکتر حسن شوندی مشاور ریاست و مدیر امور شاهد و ایثارگران، مهندس ضرابی مدیرکل امور اداری، حجت‌الاسلام الیاسی سرپرست امور فرهنگی و اجتماعی این دانشگاه و با حضور جمعی از مسئولان بنیاد شهید و ایثارگران استان البرز از سه تن از جانبازان واحد کرج و خانواده‌هایشان قدردانی شد.


این مراسم که با حضور در منازل این جانبازان عزیز در جمعی صمیمانه صورت گرفت، دکتر شوندی با قدردانی از جانفشانی‌های جانبازان در دفاع از میهن اسلامی و بیان ارزش معنوی و جایگاه این عزیزان در جامعه ایران اسلامی پیام دکتر بهروز میرزا رئیس واحد کرج را به آنان ابلاغ کرد.


در این پیام دکتر میرزا خطاب به جانبازان عزیز این دانشگاه گفت: به رسم ارج نهادن به شما که یادگار روزهای اخلاص و پاک باختگی این ملت و نشان افتخار آنان هستید، متواضعانه در پیشگاهتان سر تکریم فرود آورده و از مجاهدت های جنابعالی در دفاع از مرز ارزش‌های والای الهی و صبر شکیباییتان صمیمانه سپاسگزارم.


در این دیدارها که از خانواده جانباز آزاده ولی سلگی، جانباز محرمعلی بیگ وردی و دانشجوی جانباز آزاده رحیم کیان صورت گرفت با اهدای هدایا و لوح از آنان قدردانی شد.


کارکنان نمونه واحد بندرانزلی تجلیل شدند


در مراسمی با حضور سرپرست، معاونان و کارکنان از کارمندان نمونه واحد بندرانزلی قدردانی شد.


به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، در این مراسم که به مناسبت هفته دولت و روز کارمند در نمازخانه این واحد برگزار شد، دکتر علیرضا اقدامی سرپرست این واحد دانشگاهی با تبریک ولادت هشتمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت حضرت امام رضا(ع) و هفته دولت و همچنین روز کارمند خاطرنشان کرد: به لطف الهی تا به امروز نقشه شوم دشمنان برای ضربه زدن به نظام مقدس جمهوری اسلامی نقش بر آب شده است وخداوند همواره یاور انقلاب وملت شهید پرور ایران اسلامی است و قطعا خون شهدا نیز حافظ انقلاب اسلامی خواهد بود.


سرپرست واحد بندرانزلی ادامه داد: دلسوزی صادقانه، انگیزه ارزشمند و صرفه جویی را در راستای انجام وظایف محوله مهم دانست و خطاب به کارکنان ابراز امیدواری کرد در آینده نیز همچنان الگویی موفق برای ارتقای شأن کارمندان در محیط های علمی و آموزشی دانشگاه باشید.


در این مراسم مجید خاکپور از حوزه آموزش، آرمین نصرالهیان از حوزه عمرانی، محمود رمضانی از حوزه اداری و مالی، بهروز نیک انجام از حوزه اداری و مالی، محمد خوش مو از حوزه سما، حمیدرضا ساسانیان از حوزه ریاست، نازنین احمدزاده از حوزه پژوهش و سعیده فرامرزی از حوزه دانشجویی به عنوان کارکنان نمونه معرفی و با اهدای لوح سپاس و جوائز نقدی از آنان قدردانی به عمل آمد.


هیچ علمی بعد از انجام تکالیف دینی نزد خداوند ارزشمند تر از خدمت به دیگران نیست


همزمان با سالروز تولد ثامن الحج حضرت امام رضا (ع) ‌و به مناسبت روز کارمند مراسم جشنی در سالن غیاث الدین جمشید کاشانی با حضور ریاست _‌هیات رئیسه و خانواده های کارمندان برگزار شد.


معاون دانشجویی دانشگاه آزاد کاشان در این مراسم با توجه به نقش محوری کارمندان و خانواده های آنان در رشد و شکوفایی دانشگاه افزود: هیچ عملی بعد از انجام تکالیف دینی نزد خداوند ارزشمند تر از خدمت به دیگران نیست .


دکتر محمد خوشدل با بیان اینکه رسولخدا(ص) وقتی مشکلی از کار فردی رفع می کرد خودش بیشتر از آن فرد خوشحال می‌شد، گفت: گره گشایی از کار دیگران و خدمت به آنان عبادت است و فردی که برای انجام کاری به نزد شما می‌آید او فرستاده خداست.


خوشدل با توجه به بخشنامه دانشگاه آزاد اسلامی مبنی بر انتخاب کارمند نمونه در دانشگاه گفت: انشاء‌الله در آینده نزدیک و بر مبنای بخشنامه دو نفر از کارمندان انتخاب و از آنان قدردانی خواهد شد.


در پایان این مراسم به برگزیدگان مسابقات نقاشی با موضوع نماز – قران – و حجاب و نیز فرزندان کارمندانی که به سن تکلیف رسیدند جوایزی اهدا شد.


تجلیل از کارکنان خانواده معظم شهداء در واحد میانه‎


به مناسبت گرامیداشت هفته دولت، از دو تن از کارکنان خانواده معظم شهداء دانشگاه آزاد اسلامی واحد میانه با حضور معاونان دانشجویی، پژوهش و فناوری، عمرانی، رئیس دفتر فرهنگ، مدیر حراست و دبیر ستاد شاهد و امور ایثارگران دانشگاه تجلیل شد.


سرپرست واحد میانه با بیان اینکه خانواده شهداء، تا همیشه تاریخ این مشعل داران راه اولیاء، افتخار روشنایی طرق الی‌الله را به عهده گرفته‌اند اظهار کرد: حاکمیت نظام اسلامی که امروز الگویی برای کشورهای منطقه وجهان به شمار می رود، مرهون ایثارگری و از خود گذشتگی خانواده های گرانقدر شهدای انقلاب اسلامی است.


دکتر علی سلمان‌پور افزود: ایجاد احساس عزت در خانواده های شهداء و نشاط معنوی درمیان مردم را از جمله برکات شهداء در جامعه باید دانست و از سوی شهدا و ایثارگران و رزمندگان در طول سالهای دفاع مقدس بود که ملت ایران امروز در منطقه و در جهان سربلند و غرور آفرین زندگی می کنند.


سلمان‌پور تصریح کرد: بالاترین ایثار در اسلام گذشتن از جان خود و شهادت در راه خداست واین شهداء پیرو ولایت بوده و با اخلاص و الگو قرار دادن سالار شهیدان امام حسین (ع) فرهنگ ایثار و شهادت را ادامه داده و همچنین با دانایی و توکل به خداوند و پیروی از رهنمودهای معمار کبیر انقلاب اسلامی شهادت طلبانه از کشور دفاع کرده و به درجه رفیع شهادت نائل شدند.


در ادامه از دو تن از کارمندان واحد میانه، مهندس جابر بهکار برادر شهیده و مهندس علی محمودی برادر شهید تجلیل به عمل آمد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته