دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
12 بهمن 1397 - 15:33
نگرانی از موشک‌های حزب الله؛

نیروی دریایی رژیم صهیونیستی مانور دفاع ضد موشک برگزار کرد

نیروی دریایی رژیم صهیونیستی با شبیه‌سازی حمله موشکی حزب الله لبنان به تأسیسات گاز اقدام به دفع این حمله در قالب یک تمرین نظامی کرد.
کد خبر : 357164

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری آنا از جروزالم پست، نیروی دریایی رژیم صهیونیستی با شبیه‌سازی حمله موشکی به تأسیسات گازی از موشک‌های دریا به دریا استفاده کرد تا دشمن فرضی را نابود کند.


این تمرین نظامی که مقدمه‌سازی برای آن دو ماه و نیم زمان برده بود شامل چهار کشتی موشک‌انداز نیروی دریایی بود که یک کشتی دشمن فرضی 150 تا 200 کیلومتر دورتر از ساحل سرزمین‌های اشغالی را هدف قرار دادند و نابود کردند. کشتی دشمن فرضی قرار بود که تأسیسات گاز و دکل‌های حفاری را هدف قرار دهد.


کشتی‌های موشک‌انداز نیروی دریایی رژیم صهیونیستی با اژدرهای خود، کشتی متجاوز فرضی را هدف قرار دادند و غرق کردند.


تل آویو از زمانی‌که منطقه ویژه اقتصادی را از 60 کیلومتر به 250 کیلومتر بسط داد مرزهای وسیعی در دریا را به اشغال خود درآورد که اکنون باید از آن‌ها محافظت کند.


تأسیسات رژیم صهیونیستی در دریا مانند تأسیسات گاز و دکل‌های حفاری می‌توانند اهداف مناسبی برای دشمنان صهیونیست‌ها در مرزهای شمالی شوند.


حزب‌الله لبنان تعداد زیادی از موشک‌های دقیق بالستیک در اختیار دارد که به‌سادگی می‌توانند کشتی‌ها و دکل‌های حفاری را در منطقه ویژه اقتصادی موردنظر رژیم صهیونیستی هدف قرار دهند.


انتهای پیام/4106/خ


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته