دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
10 بهمن 1397 - 17:46
موسوی عنوان کرد:

اخلاق‌محوری رویکرد جدی حراست دانشگاه آزاد اسلامی

مشاور رئیس دانشگاه و رئیس مرکز حراست دانشگاه آزاد اسلامی اخلاق اسلامی را از رویکردهای جدی حراست این دانشگاه دانست.
کد خبر : 356837
1.jpg

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از کرمانشاه، آیین تکریم و معارفه مدیران‌کل قدیم و جدید حراست دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمانشاه با حضور سیدمجید موسوی مشاور رئیس دانشگاه و رئیس مرکز حراست دانشگاه آزاد اسلامی در محل سالن جلسات ساختمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمانشاه برگزار شد.


آیین تکریم و معارفه مدیر کل حراست دانشگاه آزاد اسلامی کرمانشاه2در این آیین از تلاش علی اشرف صفری مدیرکل سابق حراست دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمانشاه قدردانی و جعفر امیری به عنوان مدیرکل جدید این اداره کل معرفی شد.


موسوی در این جلسه گفت: دانشگاه  محل علم‌آموزی و کسب علم و دارای اهمیت و ارزش فراوان است؛ زیرا این ارزش به سرمایه‌های نهفته در درون دانشگاه بوده و شامل استادان، دانشجویان و کارکنان است که باعث رونق علمی و ترفیع درجه آموزشی و پژوهشی دانشگاه شده‌اند.


مشاور رئیس دانشگاه و رئیس مرکز حراست دانشگاه آزاد اسلامی افزود: در این راستا برای صیانت و حفاظت از این سرمایه‌ها که سفارش بزرگان دین همچون پیامبر و ائمه اطهار است و علم را از عبادت بالاتر دانسته‌اند، حراست دانشگاه وظیفه مهم و اساسی دارد.


وی با بیان اینکه حراست دارای نقش بسترسازی است، گفت: محیط دانشگاه محیطی مقدس و باارزش است و برای تقدس بیشتر و نورانیت این مجموعه، نقش کلیدی حراست در راستای دفاع از ارزش‌های والای اسلامی و انقلابی حاکم در مجموعه ضروری است تا مجموعه همکاران برای نهاد انقلابی و بزرگ دانشگاه که خود مولود انقلاب است، اهتمام  و توجه ویژه داشته باشند و سرمایه دانشگاه آزاد اسلامی را که به برکت وجود انقلاب در اختیار ما قرار داده شده است، قدر بدانیم.


موسوی ساختار جدید حراست را همراهی صمیمانه و تعاملی با مجموعه دانشگاه دانست و تصریح کرد: اخلاق اسلامی جزء رویکردهای جدی حراست دانشگاه در مواجهه با استاد و دانشجو و اخلاق‌محوری همراه با زیرکی، هوشمندی و ایجاد محیطی امن و پر از نشاط و آرامش برای توسعه علمی در کنار اعتلای فرهنگ اسلامی در دانشگاه است.


دکتر محمدرضا حبیبی محمدرضا حبیبی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمانشاه نیز گزارشی از وضعیت کنونی دانشگاه ارائه کرد و در ادامه حجت‌الاسلام احمد زارعی معاون دانشجویی فرهنگی دانشگاه  آزاد کرمانشاه به نمایندگی از مجموعه هیئت رئیسه مطالبی بیان کرد.


علی اشرف صفری علی‌اشرف صفری مدیرکل سابق حراست دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمانشاه نیز گزارشی از حضور بیش از چهار سال خود در این سمت را ارائه و در ادامه جعفر امیری مدیرکل جدید حراست دانشگاه آزاد اسلامی کرمانشاه افزون بر تشکر از مدیران سابق این حوزه برنامه‌های خود و اهمیت کار حراست در دانشگاه را تشریح کرد.


جعفر امیری تجلیل از علی‌اشرف صفری و ابلاغ حکم جعفر امیری توسط مشاور رئیس دانشگاه و رئیس مرکز حراست برنامه پایانی این آئین بود.


انتهای پیام/4062/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته