دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
10 بهمن 1397 - 16:51
حجت‌الاسلام حیدری مطرح کرد:

الزامات و مقدمات رسیدن به دانشگاه تراز انقلاب اسلامی

رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان تأکید کرد: رسیدن به دانشگاه تراز انقلاب اسلامی الزامات و مقدماتی دارد.
کد خبر : 356821
30-1.jpg

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از خمینی‌شهر، حجت‌الاسلام عباسعلی حیدری در هفتمین جلسه شورای مشورتی دانشجویی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان که در دانشگاه آزاد اسلامی واحد خمینی‌شهر برگزار شد، گفت: رسیدن به دانشگاه تراز انقلاب اسلامی الزامات و مقدماتی دارد که یکی از این ظرفیت‌های بسیار غنی، استادان و دانشجویان مستعد و توانمندی بوده که در حقیقت موتور محرکه دانشگاه برای نیل به اهداف بلند انقلاب اسلامی هستند.


وی افزود: اگر بخواهیم به یک دانشگاه تمدن‌ساز، پیشرو و به معنای واقعی، اسلامی تبدیل شویم، باید مسائل فکری و جریان علمی و سایر اصول زیربنایی دانشگاه، اسلامی باشد.


رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان به ایام فاطمیه و چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی هم اشاره کرد و گفت: معیار و سرلوحه انقلاب اسلامی همان شاخص‌هایی است که حضرت زهرا(س) تعیین فرمودند و آنها، به‌جز تبعیت از اوامر الهی و پرهیز و اجتناب از محرمات نیست.


حیدری با توجه به برخی موفقیت‌های واحد خمینی‌شهر در حوزه اختراعات و ابتکارات دانشجویی گفت: خوشبختانه افتخارات این واحد دانشگاهی کم نیست و به‌ویژه ابتکار جدید رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خمینی‌شهر در ایجاد و تأسیس بوستان مطالعاتی خواهران و پرداختن به فعالیت‌های فرهنگی  در آن ستودنی است.


انتهای پیام/4062/پ


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته