دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
19 ارديبهشت 1397 - 14:33
رئیس نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه آزاد استان اصفهان:

شأن استاد، پرورش و تربیت انسان‌های متعالی است

رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان با توجه به اهمیت جایگاه استاد در تعلیم و تربیت اسلامی گفت: شأن استاد، پرورش و تربیت انسان‌های متعالی است.
کد خبر : 278996

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، حجت الاسلام والمسلمین عباسعلی حیدری در آیین نکوداشت مقام استاد در دانشگاه آزاد اسلامی خمینی شهر، مبنای پیشرفت جامعه را توجه به جایگاه دانشگاه و آموزش و پژوهش عنوان کرد و گفت: خاستگاه همه پیشرفت ها، پیشرفت ها دانشگاه است و استاد، سلسله جنبان این حرکت است.


وی افزود: نوع بیان و دیدگاه و تحلیل استاد بر باورهای دانشجویان تأثیر فراوانی دارد و ایجاد تغییر در نگرش آنان و به تبع آن تغییر در رویکردها و رفتار مسئولان و مردم از این راهبرد قابل تصور است.


این استاد دانشگاه سپس به برخی از مشخصه ها برای تقویت تأثیرگذاری استاد در کلاس درس اشاره کرد و گفت : تقویت ایمان و اخلاق، اهمیت دادن به تولید دانش و بی تفاوت نبودن نسبت به تحولات سیاسی و اجتماعی اثربخشی استاد را دوچندان خواهد کرد.



دکتر مسعود جعفری نژاد رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد خمینی شهر هم جایگاه و منزلت استادان دانشگاه آزاد اسلامی را تکریم کرد و حجت الاسلام و المسلمین مهدی گرجی استاد حوزه و دانشگاه نیز در خصوص شیوه های تربیت اسلامی به ایران سخن پرداخت.



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته