دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
تا 25 بهمن؛

مهلت نام‌نویسی مرکز فقه‌القضا تمدید شد

مهلت نام‌نویسی مرکز آموزش‌های تخصصی فقه‌القضا وابسته به مدرسه علمیه حضرت، ولی‌عصر (عج) تا 25 بهمن تمدید شد.
کد خبر : 356726
IMG16362012.JPG

به گزارش خبرنگار حوزه معارف اسلامی گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری آنا، مرکز آموزش‌های تخصصی فقه، وابسته به مدرسه علمیه حضرت ولی‌عصر (عج) اعلام کرد که طلاب و فضلای حوزه علمیه تا 25 بهمن فرصت دارند، برای نام‌نویسی در این مرکز در سال تحصیلی ۹۹-۹۸ اقدام کنند.


بر اساس این گزارش، نام‌نویسی از طلاب و فضلای حوزه علمیه برای ورود به این مرکز از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی فقه‌القضا به نشانی www.atfeqh.ir انجام خواهد گرفت.


 این گزارش حاکی است، آزمون اولیه این مرکز نیمه اول اسفند ۹۷ انجام خواهد شد و زمان و مکان آزمون متعاقباً به اطلاع خواهد رسید.


این گزارش می‌افزاید، دارا بودن پرونده آموزشی فعال در حوزه، اشتغال در پایه 5 یا 6 به‌شرط اتمام سطح یک با معدل حداقل 16 تا پایان شهریور 97 (اشتغال به پایه 7 در سال 98 ـ 1397 قابل‌قبول است)، حداکثر 25 سال (دارندگان مدرک فوق‌دیپلم و بالاتر (دانشگاه) حداکثر 29 سال) و موفقیت در مراحل گزینش علمی و تشخیصی ازجمله شرایط نام‌نویسی در این مرکز است.


 گفتنی است، پذیرفته‌شدگان این مرکز لازم است مطابق قوانین آموزشی حوزه‌های علمیه و با کیفیت مطلوب این دروس را به انتخاب خود از محضر استادان مجرب سطوح عالی حوزه‌های علمیه استفاده کنند. این مرکز به کمک استادان و مشاوران خود وضعیت علمی آنان را به‌صورت مستمر ارزیابی کرده، راهنمایی‌های لازم جهت بهبود آموزش را به آنان ارائه می‌کند.


انتهای پیام/4072/4090/پ


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته