دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

جوایز و مقررات بخش موسیقی دهمین جشنواره «سیمرغ» اعلام شد

دهمین جشنواره بین‌المللی موسیقی «سیمرغ» در رشته‌های آواز ایرانی (ویژه آقایان)، گروه نوازی سنتی، خوانندگی پاپ (ویژه آقایان) و سرود برگزار می‌شود.
کد خبر : 356516
02.jpg

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری آنا از روابط عمومی دهمین جشنواره بین‌المللی سیمرغ، در بخش آزاد ویژه دانشجویان دانشگاه‌های علوم پزشکی علاقه‌مندان می‌توانند در رشته های گروه نوازی سنتی، آواز ایرانی، گروه سرود، خوانندگی پاپ شرکت کنند.


ضوابط و جوایز در بخش موسیقی به شرح ذیل است: آواز ایرانی (ویژه آقایان): اين بخش با هدف شناسایی استعدادهای برتر در رشته آواز ایرانی برگزار می‌شود. این رشته در شاخه‌ی موسيقی دستگاهی ايران برگزار می شود. فرد شرکت­ کننده موظف است تا در مرحله دانشگاهی آواز انتخابی خود را در ردیف موسیقی ایرانی که شامل دستگاه‌ها و گوشه‌ها می‌باشد، اجرا کند.


شرایط ارسال آثار به‌این شرح است: کار بطور زنده صدا و تصویر‌برداری شود. (در تمام زمان اجرای کار، تصویر غیر از فرد چیز دیگری را نشان ندهد و همچنین تصویر پرش نداشته باشد که در این صورت میکس تصویر در تصویر تلقی شده و کل کار حذف می‌شود)، ارسال اثر به شکل صوتی و track (بدون تصویر) و یا به شکل لب خوانی و میکس صدا و تصویر (عدم اجرای زنده) باعث حذف اثر از جشنواره خواهد شد، ضبط صدا با دخالت دستگاه‌های تنظیم کننده موسیقی که صدای اصلی خواننده را تغییر دهد، موجب حذف اثر خواهد شد.


هر داوطلب در زمان حداکثر 7 دقیقه فایل تصویری اجرای خود را به صورت DVD و یا بصورت فلش به دبیرخانه دانشگاهی تحویل دهد متقاضی می‌تواند آثار مشاهیر موسیقی ایران را بازخوانی کند شرکت کنندگان که آثارشان در بخش موسیقی آوازی به مرحله کشوری راه یافته است، باید آثار خود را به صورت زنده برای داوران مرحله کشوری اجرا نمایند.


جوایز بخش آواز به‌این شرح است: نفر اول؛ تندیس جشنواره به همراه دیپلم افتخار و جایزه نقدی. نفر دوم؛ دیپلم افتخار و جایزه نقدی. نفر سوم؛ دیپلم افتخار و جایزه نقدی.


انتهای پیام/4100/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته