دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

حضور دوندگان نوجوان ایران در مسابقات سالنی آسیای میانه

مسئوول کمیته رده‌های پایه فدراسیون دو و میدانی از حضور دوندگان نوجوان ایران در مسابقات سالنی آسیای میانه خبر داد.
کد خبر : 356326
دوندگان نوجوان اردوی بندرعباس.jpg

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا از سایت فدراسیون دو‌و‌میدانی، اردوی دوندگان نوجوان ایران با هدف آماده‌‌سازی برای حضور در مسابقات قهرمانی نوجوانان آسیا از روز شنبه در ورزشگاه آفتاب انقلاب تهران آغاز شده است. علی رضایی، مسوول کمیته رده‌های پایه فدراسیون دو و میدانی در خصوص روند آماده‌‌سازی نفرات اظهار داشت: با هدف انتخاب بهترین‌های نوجوانان سراسر کشور و با حضور ورزشکاران اعزامی از استان‌های سراسر کشور، یک دوره مسابقات رکوردگیری را در بندرعباس برگزار کردیم.


وی افزود: در این مسابقات چهار رکورد ملی در رده سنی نوجوانان و چهار رکورد ورودی برای تیم ملی ثبت شد که نشان از سطح آمادگی ورزشکاران شرکت کننده  در اردو بود.


رضایی درباره برنامه‌های آتی این نفرات گفت: روند آماده‌سازی نوجوانان با توجه به مدت زمان باقی‌مانده تا آغاز مسابقات قهرمانی آسیا حساس‌تر شده و این دوره اردو تا 23 اسفند ادامه خواهد داشت. در روزهای 23 تا 26 بهمن از نفرات، یک مرحله رکوردگیری به عمل خواهد آمد. ما قصد داریم بهترین‌های تیم ملی را در مسابقات دو و میدانی داخل سالن آسیای میانه که قرار است اوایل اسفندماه در تهران برگزار شود شرکت دهیم تا حال و هوای رقابت با بزرگان در یک تورنمنت بین‌‌المللی را هم تجربه کنند و با آمادگی بیشتری عازم مسابقات آسیایی شوند.


انتهای پیام/4051/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته