دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
09 بهمن 1397 - 11:56
به میزبانی دانشگاه آزاد همدان؛

برترین‌های مسابقات ورزشی کارمندان همدان معرفی شدند

فرمانده بسیج کارمندان دانشگاه آزاد اسلامی همدان گفت: تیم‌ها و افراد برتر مسابقات کارمندان که به مناسبت 40 سالگی انقلاب در این دانشگاه برگزار شد، معرفی شدند.
کد خبر : 356296
635843886137738105.jpg

مرتضی پورنجفی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری آنا در همدان با یادآوری اینکه نفرات برتر مسابقات ورزشی خواهران و برادران که به مناسبت 40 سالگی انقلاب اسلامی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان برگزار شد، معرفی شدند، اظهار کرد: این مسابقات با هدف ایجاد روحیه همبستگی و نشاط بین کارمندان سطح شهرستان همدان برگزار شد و شامل رشته‌های دارت آقایان و خواهران، تنیس‌روی‌میز خواهران و فوتسال برادران بود.


وی گفت: در رشته دارت خواهران که با استقبال خوبی از سوی بسیجیان سازمان‌ها و نهادهای دولتی و دانشگاهی روبه‌رو شد، راضيه يوسفی از دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان بر سکوی نخست ایستاد، زهرا بختياری‌مجد از دانشگاه بوعلی‌سينا دوم شد و معصومه خدابنده‌لو از بنياد شهيد و امور ايثارگران بر سکوی سوم ایستاد.


دارت
فرمانده بسیج کارمندان دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان افزود: در رشته تنیس‌روی‌میز خواهران فرزانه احمدی از دانشگاه بوعلی‌سینا بر سکوی نخست ایستاد، پروین نامجویان از صداوسیمای مرکز همدان نایب‌قهرمان شد و میترا بيات و سکینه علی‌كيا از صداوسیمای همدان  به‌طور مشترک سوم شدند. 


پورنجفی گفت: در رقابت‌های فوتسال که به‌صورت دوره‌ای برگزار شد، دانشگاه بوعلی‌سينا  بر سکوی قهرمانی ایستاد، دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان نایب‌قهرمان شد و عنوان سومی به تیم صداوسیمای مرکز همدان رسید. 


فوتسال کارمندی همدان
فرمانده بسیج کارمندان دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان  اظهار کرد: در رشته دارت  برادران  حسام شيرزادی  و حميد اكبری از دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان  به ترتیب قهرمان و نایب‌قهرمان شدند و حميدرضا رضايی از دانشگاه بوعلی‌سینا سوم شد.


انتهای پیام/4103/4062/


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب