دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
در گالری شکوه برپاست؛

نمایشگاه «قَجَربازی» تلفیقی از هنر زندیه و قاجاریه از دریچه طنز

نمایشگاه نقاشی «قَجَر بازی» تلفیقی از هنر نقاشی دوران‌های زندیه و قاجاریه از دریچه طنز و هجو در گالری شکوه برپاست.
کد خبر : 355565
75411_event_8370_big.babd5f.jpg

به گزارش خبرنگار حوزه تجسمی گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری آنا، نمایشگاه تجسمی هومن بیات با نام«قَجَربازی» در گالری شکوه برپاست. هومن بیات نمایشگاه «قَجَربازی» را با خلاقیتی نو آماده‌ بازدید هنردوستان کرده‌است. او با برگشتی خلاقانه به مکاتب نقاشی‌ دوران‌ زندیه و قاجاریه آن دو را با زیرکی هنرمندانه‌ای درهم آمیخته‌ و بینندگان را به تأمل و تفکر دعوت می‌کند.


هومن بیات با استفاد از شوخ‌طبعی هنرمندانه و تلفیق نقاشی دوران‌ زندیه و قاجاریه تجربه‌ای جدید را برای تماشاگران ساخته و پرداخته است. وی همچنین با در‌آمیختن مکتب زند و قاجار با دیگر آثار برجسته‌ و برجامانده‌ تاریخی، آثار دورگه‌ای خلق نموده و البته طنزآمیز بودن این ترکیب را نیز پنهان نکرده است .


با تمام تفاسیر بصری و نظری موجود در آثار هنری هومن بیات و خلق و ایجاد آثاری متمایز در نمایشگاه «قجربازی» باید گفت؛ که این هنرمند از زیبایی و دقت در کار خود کم نکرده‌ است.


گفتنی است؛ علاقه‌مندان بازدید از این نمایشگاه تجسمی می‌توانند تا 16 بهمن از نمایشگاه «قَجَربازی» در گالری «شکوه» به آدرس: فرمانیه، بلوار اندرزگو، کوچه سلیمی(شمالی)، کوچه امیرنوری، شماره ۱۹ گالری شکوه بازدید کنند.


انتهای پیام/4100/ 4122/ن


انتهای پیام/

برچسب ها: نمایشگاه نقاشی
ارسال نظر
هلدینگ شایسته