دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
در آیین افتتاحیه گالری مهر هنر

رنگ‌های مهربان روی بوم می‌رود

گالری مهر هنر در آیین افتتاحیه خود میزبان نمایشگاه رنگ‌های مهربان و آثار هنرمند توانیاب فاطمه حمامی است.
کد خبر : 354056
a26660f0-5ff9-461e-9473-de6f7f02593f.jpg

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری آنا از گالری مهر هنر، این گالری در اولین نمایشگاه هنری خود، میزبان نقاشی‌های «فاطمه حمامی» است. فاطمه حمامی نصرآبادی متولد ۱۲ بهمن ۱۳۶۷ نقاش ایرانی اهل سفیدشهر در شهرستان «آران و بیدگل» است. وی نقاش ماهری است که می‌تواند تصاویر چهره را به‌صورت بسیار زیبا نقاشی کند.


وی که جسم خود را در خدمت اندیشه‌اش می‌داند، نگذاشت که معلولیت و کم‌توانی جسمی بر زندگی پررنگ و لعابش سایه بیاندازد و از حداقل حرکتی که داشت برای خلق آثار  زیبای خویش یاری جست، تمام نقاشی‌ها را با دو انگشت پای خود می‌کشد. شاهکارهای فاطمه اکنون مدت‌هاست که موردتوجه رسانه‌های جهانی قرارگرفته است. 



خیریه متوسلین به امام رضا (ع)، در آیین افتتاحیه گالری مهر هنر که فضایی فرهنگی هنری در راستای نیات خیرخواهانه است تصمیم به برگزاری نمایشگاهی برای نمایش آثار این بانوی باهمت گرفته است. این گالری به ابعاد 150 مترمربع باهدف برگزاری کارگاه‌ها و نمایشگاه‌های هنری و فرهنگی در حوزه آسیب‌های اجتماعی با نیت‌های خیرخواهانه توسط مؤسسه خیریه برای هنرمندان و یا با مشارکت سایر خیریه‌ها در شعبه «خانه مهر رضا» در دزاشیب راه‌اندازی شده است.



نمایشگاه «رنگ‌های مهربان» از سوم بهمن لغایت هشتم بهمن‌ماه هرروز از ساعت 10 صبح الی 22 شب در خانه مهررضا به نشانی؛ میدان تجریش، خیابان دزاشیب، پلاک 135، گالری مهر هنر برگزار می‌شود.


ضمناً مراسم افتتاحیه این نمایشگاه روز چهارشنبه سوم دی‌ماه از ساعت 16 الی 21 در نشانی فوق برگزار می‌شود.


 انتهای پیام/4104/


 


انتهای پیام/

برچسب ها: نقاشی
ارسال نظر
هلدینگ شایسته