دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
05 شهريور 1394 - 15:36

برگزاری جشن میلاد امام رضا(ع) و گرامیداشت روز کارمند در واحدهای دانشگاهی

جشن میلاد باسعادت امام علی بن موسی‌الرضا (ع) و گرامیداشت روز کارمند در واحدهای مختلف دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد.
کد خبر : 35546

دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد میزبان خادمان بارگاه ملکوتی ثامن‌الحجج (ع)


همزمان با ولادت حضرت امام رضا (ع) جشن گرامیداشت روز کارمند با حضور هیأت رئیسه و خانواده کارکنان و استادان در تالار امام خمینی (ره) دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد برگزار شد.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد با تبریک فرارسیدن سالروز ولادت با سعادت امام هشتم شیعیان، وجود حضرت امام رضا (ع) را در شهر مشهد مقدس از نعمت های خداوند متعال دانست که موجب وحدت جامعه اسلامی در ایران و کشور های همجوار شده است.


دکتر عبدالله قاسمی در جمع خانواده کارکنان با توجه به چهارم شهریور ماه روز کارمند، این روز را به تمامی کارکنان بخش‌های مختلف دانشگاه تبریک گفت و از زحمات صادقانه تمامی عزیزان تشکر و قدردانی کرد.


وی در ادامه افزود: امیدوارم با کمک و همکاری کارکنان پر تلاش در توسعه و رشد اهداف متعالی دانشگاه موفق‌تر از گذشته حرکت کنیم.


در ادامه این مراسم باشکوه حضور خادمان آستان قدس رضوی دل‌ها را به سوی بارگاه ملکوتی امام هشتم روانه و قطرات اشک را بر چشمان حاضرین جاری ساخت. خادمان بارگاه مطهر با قرائت آیاتی از قرآن کریم و ادعیه و زیارت امام رضا (ع) صفای دوچندانی به این جشن دادند.


شعبده‌بازی، آکروبات، مسابقه ویژه کودکان و اجرای موسیقی محلی به همت معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه از جمله دیگر برنامه‌های این جشن بود.


برگزاری جشن سالروز میلاد با برکت حضرت امام رضا (ع) و روز کارمند در واحد یادگار امام(ره) شهرری


مراسم جشنی با حضور دکتر سیدفرج الله موسوی سرپرست واحد و اعضای هیات رئیسه و جمع کثیری از کارکنان در سالن خوارزمی واحد یادگار امام خمینی(ره) شهرری برگزار شد.


سرپرست واحد یادگار امام(ره)شهرری با تبریک میلاد حضرت رضا (ع) و همچنین روز کارمند درباره فضایل و مناقب والای حضرت امام رضا (ع) از منظر آیات و روایات مطالبی را طرح و به معرفی شخصیت عظیم حضرت پرداخت.



وی با پرداختن به برخی از ویژگی‌های اخلاقی و رفتاری حضرت علی ابن موسی الرضا(ع) گوشه‌ای از زندگی پر بار هشتمین اختر تابناک آسمان امامت و ولادت (ع) را تشریح کرد.


موسوی با قدردانی از تلاش و زحمات بی شائبه کارکنان واحد، به توصیف برخی از ویژگی‌های کارمندان پرداخت و افزود: یک کارمند وظیفه شناس همواره در کار و زندگی به خدا توکل می‌کند و خداوند سبحان را همیشه و در همه حل بر خود و کارهای خود ناظر می‌داند و از وجدانی بیدار برخوردار و در کارش منظم و وقت شناس است.


وی با بیان اینکه از دیگر ویژگی های کارمند خوب خوش کلام بودن و وقت‌شناس بودن و عفت کلام داشتن است، گفت: یک کارمند با مطالعه و آموزش همواره سطح علمی خود را افزایش می‌دهد و مطابق قوانین و مقررات و با جان و دل برای دانشگاه انجام وظیفه می‌کند، به‌گونه‌ای که تلاش می‌کند کار روزانه را به اتمام برساند و به فردا محول نکند.


موسوی با توجه به اینکه یک کارمند ارزشی با همکاران خود با احترام برخورد می‌کند و آنان را همچون عضوی از خانواده خود میداند و هرگز از همکار خود بدگوئی نمی‌کند گفت: کارمندان خوب و وظیفه شناس از پخش شایعات در سازمان خود، دوری می‌گزیند و همواره دیگران را نیز از این کار منع می‌کنند چراکه اینگونه مسائل علاوه بر ایجاد درگیری ذهنی برای کارکنان مجموعه،سازمان را از حرکت و پیشرفت بازمیدارد.


مولودی خوانی، موسیقی سنتی، اجرای تئاتر و اهدای جوائز فرهنگی به منتخبین مسابقات از دیگر برنامه‌های این مراسم بود که در سالن خوارزمی اجرا شد. این مراسم به همت معاونت دانشجویی و فرهنگی و با همکاری دفتر روابط عمومی واحد برگزار شد.


مراسم بزرگداشت روز کارمند و میلاد امام رئوف برگزار شد


با حضور کارکنان و اعضای هیات رئیسه واحد شهر مجلسی جلسه تجلیل از کارمندان در سالن کنفرانس این دانشگاه برگزار شد.


در این مراسم که مقارن با روز میلاد ولی نعمت ایران حضرت علی ابن موسی الرضا (ع) بر پا شد پس از مداحی و مولودی خوانی ویژه این روز دکتر فرید نعیمی سرپرست واحد شهر مجلسی با تبریک میلاد امام هشتم و روز کارمند از زحمات کارمندان فهیم و دلسوز دانشگاه تجلیل کرد.


نعیمی به تبیین شرایط فعلی واحد پرداخت و رمز پیشرفت را پیروزی در فضای رقابتی آموزش عالی دانست و لازمه چنین دستاوردی را ارائه کیفیت برتر خدمات آموزشی و تسهیلات رفاهی به متقاضیان قلمداد کرد و افزود: دستیابی به چنین امری فقط با مشارکت جدی کلیه کارکنان درکلیه محور های فعالیت دانشگاه وبا همدلی واحساس تعلق سازمانی محقق خواهد شد.


در ادامه کارمندان با ابراز نکته نظرات خود بصورت کتبی و با اهدای لوح از زحمات شبانه‌روزی و بی وقفه نعیمی در راستای افزایش رشته‌های فعال و کاهش هزینه‌های اضافی در شش ماه اخیر تجلیل کردند.


روز کارمند، فرصت تجلیل از انسان‌های شایسته‌ای است که هدفشان خدمت به مرم و کسب رضای پروردگار است


سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهرم در مراسم تجلیل از تلاش‌ها و خدمات کارکنان این واحد دانشگاهی به مناسبت روز کارمند گفت: روز کارمند، فرصت تجلیل ازانسان های شایسته ای است که هدفشان خدمت به مردم و کسب رضای پروردگار است.


دکتر قدرتیان اظهار کرد: کارکنان و مدیران، در میدان کار و تلاش و میدان‌های دیگر زندگی دنیا، با انواع گرفتاری‌ها و تنگناها روبه‌رو هستند. کارکنان موفق کسانی‌اند که راه خروج از تنگناها را بشناسند و در برابر سختی‌ها مقاومت داشته باشند.


وی خاطر نشان کرد: به این دلیل که کارمندان، هر روز با تعداد بسیاری ارباب رجوع، با افکار و اندیشه‌های متفاوت و سلیقه‌های گوناگون برخورد می‌کنند، به سعه صدر و حوصله فراوانی نیاز دارند.


سرپرست واحد اهرم افزود: از ویژگی‌های بارز کارکنان دولت اسلامی، مردم دوستی آنان است. تا زمانی که کسی مردم را از خود نداند و دوستی آنان را در دلش راه ندهد، اگر به پست و مقامی نیز برسد، شوق خدمت به مردم را نداشته و بلکه به شدت از آنان گریزان است و زیر بار انجام بهتر مسئولیت نمی‌رود.


قدرتیان با بیان اینکه ویژگی مهم دیگری که برای کارکنان و کارگزاران جامعه لازم دانست، داشتن خلق نیک و خوش رفتاری با مردم است، گفت: گشاده‌رویی و برخورد نیکو، باعث جذب مردم شده و آنان را به حکومت و کارگزاران آن امیدوار می‌کند.


در این نشست با اهداء لوح سپاس از تلاش‌های پرسنل واحد قدردانی به‌عمل آمد.


روز کارمند فرصت مغتنمی برای تجلیل از انسان های شایسته با هدف کسب رضایت پروردگار است


به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از دهاقان، مراسم گرامیداشت هفته دولت و روز کارمند با حضور اعضای هیأت رئیسه واحد، کارکنان و اعضای هیأت علمی و خانواده آنان در محل سالن اجتماعات شهید بشارت واحد برگزار شد.


در این آئین دکتر احمدرضا یلمه ها، سرپرست واحد در سخنانی درباره هفته دولت و روز کارمند گفت: نظام جمهوری اسلامی ایران به رهبری بزرگمردی که جهانیان کمتر کسی مانند وی را دیده اند به پیروزی رسید. در این میان جانفشانی فرزندان فداکار این مرز و بوم همانند دکتر رجایی و دکتر باهنر ، آغازگر فصلی زرین به نام «هفته دولت» و ارج گذاری به خدمات دولتمردان جمهوری اسلامی ایران بود، انقلابیونی که در دوران سخت انقلاب برای خدمت به جمهوری اسلامی از جان مایه گذاشتند تا انقلاب به سرمنزل مقصود رسید.


وی افزود: روز کارمند فرصت مغتنمی است برای تجلیل از انسان های شایسته و بایسته ای که هدفی جز خدمت بی منت و کسب رضای پروردگار ندارند. آنانی که همه همت و تلاششان گشایش گره های زندگی انسان ها، رفع مشکلات مردم و ایجاد آرامش در جامعه است. تلاش کارمندان به عنوان سرمایه های ارزشمند یک سازمان، شایسته تقدیر است و بر ما فرض و حتم است که این ایام را قدر بدانیم و بر صدر بنشانیم.


در پایان این مراسم از کارمندان بازنشسته واحد، سید مهدی میرباقری، کارمند حوزه اداری، فضل اله نوروزیان، کارمند حوزه مالی، محمدحسین یعقوبی، کارمند حوزه مالی، خانواده مرحوم مهدی حیدرپور، کارمند فوت شده اخیر حوزه دانشجویی واحد و کارمندان منتخب سال، مهندس ماشالله اسماعیلی،کارمند حوزه عمران، محسن جابری، مدیر مالی و حسین قربانی، کارمند حوزه آموزش تقدیر به عمل آمد.


برگزاری مراسم گرامیداشت روز کارمند دردانشگاه آزاد اسلامی مرکز گیلان غرب


مراسم بزرگداشت روز کارمند باحضور سرپرست، معاونان و کارمندان دانشگاه آزاد اسلامی مرکز گیلان غرب برگزار شد.


دکتر فرهان گل کارمنش سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی مرکز گیلان غرب با تبریک به مناسبت میلاد فرخنده هشتمین اخترتابناک آسمان امامت و ولایت، امام رضا (ع)، هفته دولت و روز کارمند گفت: بر ماست تا با تأسی از ویژگی های والای اخلاقی و رفتاری شهیدان باهنر و رجائی آنان را الگوی همیشگی خود قرارداده و در راه تعالی و تحقق اهداف میهن اسلامی گام برداریم.


گل کارمنش در سخنان خود به سه محور اصلی دانشگاه ها یعنی اساتید، دانشجویان و کارمندان اشاره کرد و افزود: این سه گروه در یک راستا، در کنار هم و در چهارچوب قوانین مشخص و تعیین شده برای رسیدن به اهداف مشترک حرکت می کنند. هر یک از این سه گروه جایگاه و شأن خود را داراست و از قوانین و ضوابط سازمانی تبعیت می کنند. هرکدام از این گروه ها به منزله یک رکن از ارکان اصلی دانشگاه هستند که باید با بهترین کیفیت ممکن و در زمان مناسب امور مربوط به خود را انجام دهند. مشخصاً تنها درچنین شرایطی است که یک سازمان می تواند مسیر نیل به سوی اهداف خود را با اطمینان و آرامش بیشتری طی کند.


وی با بیان اینکه دردنیای پیشرفته کنونی رشد فناوری اطلاعات چشمگیر است، گفت: کارکنان در هر جایگاه و هر سازمانی که هستند باید همگام با پیشرفت و توسعه دانش روز گام بردارند تا بتوانند با بهترین کیفیت به انجام کارهای خود بپردازند.


وی افزود: بزرگ ترین ضمانت برای حفظ امنیت شغلی، روحی و فکری کارمندان در گرو ارتقا سطح کیفی دانش آنان می باشد که بخشی از فرایند بروز رسانی دانش افراد به عهده سازمان است و بخش دیگر آن نیازمند اراده و تلاش فرد در زمینه افزایش دانش حرفه ای خود است.


گل‌کارمنش به رعایت نظم و انضباط اداری و مالی اشاره کرد و این دو مورد را از مؤلفه های مهم دست یابی به کیفیت مطلوب در دانشگاه دانست و کارمندان دانشگاه آزاد اسلامی مرکز گیلان غرب را به همدلی بیشتر و حفظ روابط مبتنی بر احترام توصیه کرد.


در پایان از طرف سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی مرکز گیلان غرب به کارمندان نمونه لوح تقدیر و هدایایی اعطا شد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب