دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
04 بهمن 1397 - 18:31

همکاری شهرداری و دانشگاه آزاد شاهرود در پروژه‌ها و طرح‌های شهری

شهرداری، شورای اسلامی شهر و دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهرود در پروژه‌ها و طرح‌های شهری همکاری می‌کنند.
کد خبر : 355080
photo_2019-01-23_09-47-50.jpg

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از شاهرود، جلسه مشترک اعضای هیئت رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهرود، شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر شاهرود به منظور بررسی راه‌های همکاری بیشتر دانشگاه و شهرداری عصر امروز در سالن اجتماعات شورای اسلامی شهر شاهرود برگزار شد.


در این جلسه رئیس شورای اسلامی شهر شاهرود پس از ارائه گزارشی از عملکرد و اهداف شورا و ضمن بیان این نکته که دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهرود در میان واحدهای دانشگاهی منطقه به لحاظ سابقه، بنیه علمی و نیروی انسانی توانمند پیشرو بوده است، از زمینه‌های همکاری با دانشگاه سخن گفت.


شهردار شاهرود هم با تأکید بر توان دانشگاه در پیشبرد اهداف مدیریت شهری، از ایجاد دفتر ارتباط با دانشگاه در شهرداری خبر داد و گفت: دانشگاه آزاد باید جایگاه و ظرفیت بالای خود را در همکاری با این دفتر به کار گیرد و ما در این زمینه همکاری خواهیم کرد.


محسن احمدی افزود: نظر مجموعه شهرداری بر استفاده از دانش اساتید و اعضای هیئت علمی دانشگاه‌ها در نقش مشاور است و ما از همکاری با استادان دانشگاه آزاد و استفاده دو مجموعه از ظرفیت‌های هم استقبال می‌کنیم.


رئیس دانشگاه آزاد شاهرود نیز پس از بیان ظرفیت‌های فعلی دانشگاه به بیان فرصت‌های موجود برای همکاری با شهرداری پرداخت.


سید احمد ابوالقاسمی‌فر و هیئت همراه پیشنهاد کردند که دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهرود این آمادگی را دارد که امکانات آموزشی، ورزشی و درمانی خود را در قالب یک تفاهمنامه در اختیار پرسنل شهرداری قرار دهد.


انتهای پیام/4103/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته