دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
04 شهريور 1394 - 17:25

هم‌اندیشی کارکنان با سرپرست جدید دانشگاه آزاد اسلامی واحد مرند

نخستین هم‌اندیشی و پرسش و پاسخ دکتر علی رضایی سرپرست واحد مرند و معاونان در زمینه‌های مختلف آموزشی، فرهنگی، پژوهشی، دانشجویی و عمرانی این دانشگاه برگزار شد.
کد خبر : 35508

به گزارش خبرنگار آنا، رضایی با تبریک ولادت با سعادت حضرت امام رضا (ع) و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر گفت: شهیدان رجایی و باهنر مناسب‌ترین الگو برای همه خدمتگزاران و مسئولان به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند و باید راه شهیدان راه ما و هدف آنها هدف همه خدمتگزاران و مسئولان نظام باشد.


سرپرست واحد مرند اظهار کرد: هر سازمانی نیاز دارد که اعضاء و نیروهای آن سازمان گاهی در کنار هم بنشینند و هم‌فکری کنند از اوضاع، احوال و وضعیت موجودیت سازمان بیشتر مطلع شوند تا در یک فضای تعاملی و صمیمی سازمانی پویا و منجسم داشته باشیم به ویژه که واحد مرند یک واحد قدیمی با کارکنان با تجربه و پتانسیل‌های که این واحد دانشگاهی دارد می تواند یک واحد نمونه باشد.


رضایی با توجه به تعهدات و مسئولیت همه همکاران نسبت به دانشگاه و محیط علمی تاکید کرد و گفت: دریک فضای آکنده از مهر، محبت و همدلی موانع و مشکلات، ایده‌ها وبرنامه‌ها دانشگاه را بررسی و وضعیتمان را شکوفاتر کنیم.


در ادامه نمایندگان حوزه‌ها حوزه آموزش (خانم اکبر زاده)، حوزه پژوهشی(محمد منافی)، حوزه اداری و مالی (گلمحمدی) حوزه فرهنگی (رحمان محمدی) حوزه عمرانی( موسایی) حوزه دانشجویی (خانم شیخ بگلو ) در ادامه کارکنان مشکلات، موانع، دغدغه‌ها، دیدگاه‌ها، پیشنهادات و انتقادات خود را در فضای آکنده از صمیمت و محبت با هیات رئیسه دانشگاه مطرح و به بحث و تبادل نظر پرداختند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته