دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
03 بهمن 1397 - 20:07
در دانشگاه ملایر صورت گرفت؛

آغاز عملیات عمرانی احداث مسجد در پردیس دانشکده‌های فنی و مهندسی

عملیات عمرانی احداث مسجد با حضور معاون اداری، مالی و مدیریت منابع وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در پردیس دانشکده‌های فنی و مهندسی دانشگاه ملایر آغاز شد.
کد خبر : 354932
287885_703.jpg

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا از روابط‌ عمومی دانشگاه ملایر، محمدتقی نظرپور در بازدید از پروژه‌های عمرانی دانشگاه ملایر و در نشست با هیئت‌رئیسه دانشگاه اظهار کرد: دانشگاه ملایر قابلیت پیشرفت کمی و کیفی و قرارگیری در سطح دانشگاه‌های تراز اول کشور را دارد.


وی وجود پژوهشکده انگور و کشمش دانشگاه ملایر را یکی از مزیت‌های این دانشگاه دانست که توانایی انجام فعالیت‌های مرتبط را در سطح ملی و منطقه‌ای داراست.


معاون اداری، مالی و مدیریت منابع وزارت علوم، تحقیقات و فناوری با توجه به تعداد پروژه‌های عمرانی نیمه‌تمام، خواستار تلاش دانشگاه برای دریافت بودجه‌های استانی و هچنین تلاش برای افزایش بودجه‌های عمرانی دانشگاه در بودجه ۱۳۹۸ با کمک و همراهی نمایندگان شهرستان در مجلس شورای اسلامی شد.


در ادامه رئیس دانشگاه ملایر نیز در سخنانی ضمن قدردانی از حضور معاون اداری، مالی و مدیریت منابع وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در این دانشگاه، خواستار حمایت وزارت علوم در اتمام پروژه‌های نیمه تمام دانشگاه شد.


معاون اداری، مالی و مدیریت منابع وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و مدیرکل دفتر نظارت بر طرح‌های عمرانی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری با همراهی نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی و هیئت‌رئیسه دانشگاه ملایر از پروژه کتابخانه مرکزی، پژوهشکده انگور و کشمش، دانشکده فنی و مهندسی و آمفی‌تئاتر مرکزی این دانشگاه بازدید کردند و در جریان روند پیشرفت این پروژه‌ها قرار گرفتند.


انتهای پیام/4113/ 4122/


انتهای پیام/

برچسب ها: محمدتقی نظرپور
ارسال نظر
هلدینگ شایسته