دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
مارچلو لیپی:

برابر ایران حق اشتباه نداریم/ به‌دنبال بهترین عملکردیم

سرمربی تیم ملی چین گفت: در بازی با ایران باید بهترین عملکرد خود را نشان دهیم.
کد خبر : 354864
AG8I0242.jpg

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری آنا از سایت فدراسیون فوتبال، مارچلو لیپی در نشست خبری قبل از مسابقه با ایران اظهار کرد: ایران یکی از بهترین تیم‌های آسیا است، آنها در جام جهانی حضور داشتند و کیفیت خوبی را به نمایش گذاشتند. ولی ما هم تیم توانمندی هستیم و می‌خواهیم از تمامی شانس‌هایمان به بهترین شکل استفاده کنیم.


وی اضافه کرد: در بازی مقابل تیمی مثل ایران شما حق هیچ اشتباهی ندارید، چون ریسک کردن مقابل این تیم بسیار خطرناک است. ما باید بهترین عملکرد را در این بازی نشان بدهیم.


سرمربی تیم ملی چین پیرامون پیشرفت‌های فوتبال دو کشور اظهار کرد: در این سال‌ها هر دو کشور به پیشرفت‌های خوبی رسیده‌اند. ایران به جام جهانی رسید و تیم ما هم نتایج خوبی گرفت.


لیپی گفت: برای من خیلی مهم است که به نتیجه برسیم و من همیشه به دنبال موفقیت هستم. می‌دانیم ایران بهترین تیم آسیا را دارد و در رنکینگ آسیا اول است. ما هم در رده ششم هستیم، پس خیلی روشن است که مقابل قوی‌ترین تیم آسیا بازی می‌کنیم. می‌خواهیم بهترین عملکرد را از نظر تاکتیکی به نمایش بگذاریم و هیچ اشتباهی نکنیم. می‌خواهیم فردا کاملاً با تمرکز بازی کنیم و به نتیجه خوبی برسیم.


انتهای پیام/4048/پ


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته