دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
04 بهمن 1397 - 05:20
وزیر آموزش‌و‌پرورش انگلستان:

معلم‌ها هم به استراحت نیاز دارند

معلم‌ها نباید وقت آزاد خود را صرف پاسخ‌گویی به ایمیل‌های والدین دانش‌آموزان کنند.                                                                               
کد خبر : 354823
1389121022775.jpg

به گزارش خبرنگار حوزه‌ دانشگاه‌های جهان گروه دانشگاه خبرگزاری آنا از تایمز هایر اجوکیشن، وزیر آموزش‌وپرورش انگلستان اخیراً اعلام کرده است که معلم‌ها باید بیشتر استراحت کنند و نباید بعدازظهرها و آخر هفته‌های خود را صرف پاسخ‌گویی به ایمیل‌ والدین دانش‌آموزان کنند.


دیمین هایندز معلم‌ها را تشویق کرده است تا توجهی به حجم بزرگ ایمیل‌های والدین دانش‌آموزان نکنند؛ تکنولوژی باید زندگی انسان‌ها را آسان‌تر کند نه اینکه میزان کار آنها را افزایش دهد.


به گفته وی، آموزش یکی از بخش‌هایی است که تکنولوژی باعث افزایش میزان کار شده است؛ در حالی که در حوزه‌های دیگر نه‌تنها میزان کار را کاهش می‌دهد بلکه روند آن را نیز راحت‌تر می‌کند.


در زمان‌های قدیم یک رویداد سالانه برای والدین و معلمان در نظر گرفته می‌شد و در طول سال تحصیلی نیز چند نامه فرستاده می‌شد تا والدین از روند تحصیلی فرزندانشان آگاه باشند.


این رویداد سالانه و گزارش‌های تحصیلی تا به امروز در مدرسه‌‌های انگلستان ادامه داشته است، اما ایمیل ارتباط میان والدین و معلمان را متحول کرده است. بنابراین ایمیل نه‌‌تنها جایگزین روش‌های قدیمی نشده؛ بلکه میزان کار را افزایش داده است.


گزارش‌ها حاکی از آن است که بیش از نیمی از زمان معلمان صرف انجام امور غیرآموزشی می‌شود. حجم بالای کار یکی از رایج‌ترین دلایل ترک کار معلمان است.


انتهای پیام/4021/ 4122/


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب