دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
03 بهمن 1397 - 15:19
عزیزی مطرح کرد:

حذف واسطه‌ها در تأمین نیازهای اساسی مردم

مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری اردبیل گفت: از اقدامات مسئولان استان اردبیل عرضه مایحتاج عمومی به مردم با حذف واسطه‌هاست.
کد خبر : 354810
57723212.jpg

به گزارش گروه استان‌های خبرگزاری آنا از پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری اردبیل، ارژنگ عزیزی در جلسه کمیته نظارت بر فرآیند عرضه مایحتاج عمومی و کالاهای اساسی اظهار کرد: تأمین و تولید کالاهای اساسی و چگونگی عرضه عادلانه بین مردم و نظارت اساسی توسط دستگاه‌های متولی از طریق ایجاد زنجیره تأمین تا توزیع امکان‌پذیر است.


وی با ارائه گزارشی از عملکرد کمیته تنظیم بازار استان اردبیل خاطرنشان کرد: به منظور ایجاد تعادل در بازار در رابطه با اقلام وارداتی از مسئولان کشوری درخواست کردیم سهم استان اردبیل مشخص شود.


مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری اردبیل اضافه کرد: کالاهای اساسی مورد نیاز مردم به ویژه نهاده‌های دامی با قیمت تمام شده از جمله گوشت سفید و گوشت قرمز که تأثیر بسزایی در زندگی روزمره دارد، توسط دستگاه‌های اجرایی ذیصلاح تعیین می‌شود.


عزیزی عنوان کرد: در صورت تفویض اختیار و مسئولیت حمل، توزیع و نظارت کالاهای اساسی به استان‌ها، برخی اقلام که منشأ تولید داخلی و استانی دارند به آسانی در اختیار مردم قرار می‌گیرد.


وی یادآور شد: تلاش مسئولان این است که در مقایسه با ایام مشابه سال گذشته برای تولید و عرضه مشکلی وجود نداشته باشد و هرگونه کمبودهای احتمالی به موقع پیش‌بینی و مشکلات برطرف شود.


انتهای پیام/4078/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته