دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
04 شهريور 1394 - 14:41

برد مقابل راه آهن، تضمین‌کننده سرمربیگری رمضانی در سیاه‌جامگان

گفته می‌شود ادامه کار سعید رمضانی به عنوان سرمربی سیاه‌جامگان منوط به موفقیت در مصاف امروز این تیم با راه‌آهن است.
کد خبر : 35459

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری آنا، تیم فوتبال سیاه‌جامگان مشهد که نخستین حضور خود در لیگ برتر را تجربه می‌کند، اولین تیمی بود که در لیگ پانزدهم با تغییر در کادرفنی خود مواجه شد. اگرچه مدیران این تیم در مصاحبه‌های خود بارها تاکید کردند که رفتن رسول خطیبی تنها به واسطه حضورش در کلاس مربیگری بوده اما سوال اینجاست که تابه حال چند مربی به واسطه کلاس مربیگری، هدایت تیمی که خودشان بسته‌اند را در همان ماه نخست رها کرده‌اند؟ قطعا سه باخت سیاه‌جامگان از چهار مسابقه و همچنین حواشی فرودگاه تبریز، نقش تعیین‌کننده‌ای در این جدایی زودهنگام داشته‌ است. طبق اخباری که هیچگاه تایید نشد، پس از شکست سیاه‌جامگان در تبریز، درگیری هایی میان حسین خطیبی و علی عباسی به وجود آمد‌.


گزینه‌هایی که تایید نشد!


اما پس از رفتن خطیبی گزینه‌های مختلفی حول باشگاه سیاه‌جامگان شنیده‌ می شود. از علیرضا مرزبان و امیرقلعه‌نویی گرفته تا فیروز کریمی و خداداد عزیزی. فیروز کریمی در قالب بیانیه، پیشنهاد سیاه‌جامگانی‌ها را رد کرد. البته سعید رمضانی، سرپرست تیم سیاه‌جامگان که برای بازی با راه‌آهن و‌‌ظیفه هدایت این تیم را بر عهده دارد با تکذیب مذاکره با این مربیان ، در کنفرانس خبری پیش از بازی با راه‌آهن عنوان کرد که مسئولیت مذاکره برای تعیین جایگزین خطیبی از سوی عباسی، از سوی مالک باشگاه به عهده وی گذاشته شده و هنوز هیچ مذاکره‌ای در این زمینه صورت نگرفته‌ است. اما آیا ممکن است که مربی مثل فیروز کریمی بدون داشتن پیشنهاد و تنها برای بازارگرمی! به رد پیشنهادی که از اساس تکذیب می‌شود پرداخته‌ باشد؟ رمضانی در این خصوص تاکید کرد که برخی از نزدیکان باشگاه شاید به مذاکره با مربیان مختلف پرداخته‌باشند اما این موضوع ارتباطی با باشگاه ندارد! که این مساله خود علامت سوال بزرگ‌تری ایجاد می‌کند که چطور در یک باشگاه لیگ برتری ممکن است اطرافیان باشگاه به مذاکره با مربی بپردازند، درحالی‌که مسئولان باشگاه از این موضوع مطلع نباشد؟!


رمضانی سرمربی می‌شود؟


در این میان گفته می‌شود سعید رمضانی که امروز هدایت بازیکنان ساه‌جامگان را در بازی مقابل راه‌آهن بر عهده دارد نامزد اصلی جانشینی رسول خطیبی است و او برای اینکه به این موضوع قطعیت ببخشد باید امروز این تیم را در بازی با راه‌آهن پیروز از میدان خارج کند. البته بعد از جدایی رسول خطیبی و بنا بر صحبت‌های عباسی، رمضانی چندین بار با پیشنهاد سرمربیگری این تیم روبه‌رو شده و هر بار این پیشنهاد را رد کرده‌ است. با تمام این صحبت‌ها اما باید منتظر ماند و دید که سیاه‌جامگان چه نتیجه‌ای را در برابر راه‌آهن کسب می‌کند؟ آنچه مسلم است سرمربیگری رمضانی در سیاه‌جامگان بستگی به نتیجه دیدار این تیم با راه آهن دارد.



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته