بازاریابی الکترونیکی هزینه معرفی جاذبههای گردشگری را کاهش میدهد
به گزارش گروه استانهای خبرگزاری آنا از ادارهکل میراثفرهنگی، صنایعدستی و گردشگری استان ایلام، امین نظریان اظهار کرد: در استان ایلام جاذبههای تاریخی و طبیعی بسیاری وجود دارد که با بازاریابی الکترونیکی میتوان محصولات گردشگری خود را با کمترین هزینه معرفی کرد و سهم بازار مطلوبی برای خود بهدست آورد.
رئیس گروه تبلیغات و بازاریابی ادارهکل میراث فرهنگی ایلام گفت: انتخاب استراتژی بازاریابی مناسب یکی از عواملی است که بهشدت در موفقیت و بقای کسبوکارهای گردشگری اهمیت دارد.
وی افزود: امروزه آگاهی گردشگران نسبت به حقوقشان بالا رفته و در محیطی با قدرت انتخابهای فراوان قرار گرفتهاند. بنابراین برای انتخاب و خرید محصولات مورد نیاز خود به سراغ گردشگران قبلی رفته و نظرات آنان را جویا میشوند.
نظریان یادآور شد: تبلیغات دهان به دهان و خصوصاً این نوع تبلیغات در فضای مجازی پرکاربرد شده و توجه به بازاریابی الکترونیک و ایجاد مشتریان وفادار، به مثابه فرصتی جهت ایجاد مزیت رقابتی است و بیتوجهی به این مسئله عواقب منفی را برای آژانسها و شرکتهای گردشگری بهدنبال خواهد داشت.
نظریان تصریحکرد: هدف از بازاریابی تبلیغات الکترونیکی در صنعت گردشگری تشویق گردشگران به صحبت در مورد مقصد گردشگری با دیگران است تا از این طریق افراد بیشتری از مقصد دیدن کنند؛ چراکه تنها ۱۴ درصد افراد به آگهیهای تبلیغاتی که میبینند یا میشنوند اعتماد میکنند؛ در حالیکه ۹۰ درصد افراد به توصیه افراد خانواده یا دوستان و آشنایان خود از یک محصول یا خدمات که مورد تأییدشان هست استفاده میکنند.
رئیس گروه تبلیغات و بازاریابی اضافهکرد: استفاده از تبلیغات و بازاریابی الکترونیکی بهترین روش برای افزایش منافع، سرعت بخشیدن به تصمیمات مطلوب در مورد محصول و بهترین روش برای سرعت بخشیدن به تصمیمات و سادهتر کردن تصمیم گرفتن است.
انتهای پیام/4117/ 4122/
انتهای پیام/