دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

پوستر جشنواره چهل مسجد چهل نمایش در حوزه هنری رونمایی شد

پوستر جشنواره چهل مسجد چهل نمایش با حضور رئیس حوزه هنری و رئیس کانون‌های فرهنگی هنری مساجد رونمایی شد.
کد خبر : 354523
photo_۲۰۱۹-۰۱-۲۳_۰۸-۲۵-۰۹.jpg

به گزارش خبرنگار حوزه هنر‌های تجسمی گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری آنا، بعدازظهر امروز در محل حوزه هنری با حضور رئیس حوزه هنری محسن مؤمنی‌شریف و رئیس کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد حجت‌الاسلام حبیب‌رضا ارزانی در محل حوزه هنری از پوستر جشنواره چهل مسجد چهل نمایش رونمایی شد.


در حاشیه مراسم رونمایی پوستر جشنواره چهل مسجد چهل نمایش تفاهم‌نامه‌ای مابین حوزه هنری و کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد کشور امضا شد.


طبق مفاد این تفاهم نامه مقرر شده‌ است، حوزه هنری و کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد همکاری‌های لازم برای نگارش و اجرای چهل نمایش‌نامه در چهل مسجدی که در زمان پیروزی انقلاب اسلامی فعالیت‌های چشمگیر و مستمری را انجام داده‌اند، را انجام دهند.


حجت‌الاسلام حبیب‌رضا ارزانی در این مراسم گفت: مساجد از ابتدای حرکت‌های انقلابی، کانون فرهنگ و مقاومت اسلامی بوده است و بچه‌های مسجد نیز فرهنگ مقاومت و ایثار را در مساجد فراگرفتند و به دیگران نیز انتقال دادند.


محسن مؤمنی‌شریف نیز در این مراسم ضمن ابراز خرسندی از امضا این تفاهم‌نامه، گفت: با همکاری حوزه هنری و کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد کشور چشم‌انداز امیدوارکننده‌ای را برای جشنواره چهل مسجد چهل نمایش می‌بینیم.


انتهای پیام/4072/4100/ 


انتهای پیام/

برچسب ها: حوزه هنری
ارسال نظر
هلدینگ شایسته