دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
مرعشی:

هدف اصلی کمیسیون صیانت و پیشگیری، جلوگیری از قانون‌گریزی است

معاون امنیتی و انتظامی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: جلوگیری از قانون‌گریزی و برخورد با افراد متخلف از جمله اهداف ما در کمیسیون صیانت و پیشگیری است.
کد خبر : 354164
تاکید-معاون-استاندار-سیستان-و-بلوچستان-بر-ساماندهی-سوخت-و-دام-در-استان.jpg

به گزارش گروه استان‌های خبرگزاری آنا از استانداری سیستان و بلوچستان، محمدهادی مرعشی در جلسه کمیسیون برنامه‌ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان گفت: بخش عمده فعالیت کمیسیون صیانت و پیشگیری است و در این راستا دقت، کنترل و جلوگیری از اسراف سوخت و نظارت بر بهداشت دام‌های وارداتی بسیار حائز اهمیت است.


معاون امنیتی و انتظامی استانداری سیستان و بلوچستان افزود: جلوگیری از قانون‌گریزی و برخورد با افراد متخلف و از طرفی حمایت از افرادی که به‌طور قانونی فعالیت می‌کنند، از جمله اهداف ما در این کمیسیون است.


مرعشی گفت: در بحث بهداشت دام، ضرورت دارد جهاد کشاورزی استان با دغدغه مسئله نظارت بر بهداشت دام را پیگیری کند و در صورت نیاز از ظرفیت سایر استان‌ها نیز کمک بگیرد.


وی افزود: قانون‌گریزی به هیچ‌عنوان قابل قبول نیست پلاک‌گذاری و ثبت اطلاعات دامداران در سامانه مربوطه بایستی انجام شود چراکه  بهداشت دام ورودی به استان متعلق به عموم جامعه ایران است.


معاون استاندار سیستان و بلوچستان در بخش دوم سخنانش به بحث سوخت پرداخت و افزود: با توجه به نیاز کشورهای همسایه استان به سوخت هیدروکربن این نیازها باید در اسرع‌وقت احصا شود و دستگاه‌های متولی میزان صادرات هیدروکربن را کنترل و برنامه‌ریزی کنند.


مرعشی افزود: مشکلات اقتصادی کشور و اختلاف نرخ ارز و تصمیماتی که در مرکز کشور موجب شده مشکلاتی به‌ویژه برای مردم این استان در بحث سوخت به وجود بیاید.


معاون استاندار خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه استان ظرفیت‌های بسیار خوبی در حوزه گردشگری دارد، لذا باید ساماندهی سوخت تا قبل از فرارسیدن سال جدید و تعطیلات نوروزی انجام شود تا ورود گردشگران و مسافران تحت تاثیر این موضوع با مشکل مواجه نشود.


انتهای پیام/4117/4103/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته