دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
با صدور حکمی از سوی مشکینی؛

سرپرست دفتر برنامه و بودجه دانشگاه آزاد اسلامی منصوب شد

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه آزاد اسلامی، طی حکمی سرپرست دفتر برنامه و بودجه دانشگاه آزاد اسلامی را منصوب کرد.
کد خبر : 354101
636785967307656080.jpg

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، مجید مشکینی معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه آزاد اسلامی، طی حکمی حسین جوادی را به عنوان سرپرست دفتر برنامه و بودجه دانشگاه آزاد اسلامی منصوب کرد.


در متن حکم معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه آزاد اسلامی آمده است: با عنایت به مراتب تعهد و سوابق ارزشمند جنابعالی، به موجب این ابلاغ به عنوان سرپرست دفتر برنامه و بودجه دانشگاه منصوب می‌شوید تا با بهره‌گیری از همه امکانات مادی و معنوی و سرمایه‌های انسانی دانشگاه و با اولویت محورهای ذیل در جهت اعتلای دانشگاه اقدام کنید.


انطباق تدوین و عملکرد بودجه ای ارکان دانشگاه بر اساس سیاست‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌های اقتصاد مقاومتی، انطباق تدوین و عملکرد بودجه دانشگاه‌های استانی و واحدها و مراکز دانشگاهی بر اساس سیاست‌های کلان دانشگاه،  افزایش درآمدهای شهریه‌ای و غیرشهریه‌ای دانشگاه از طریق تعریف رشته‌های جدید مورد نیاز جامعه و اقتصاد دانش بنیان و پایش مستمر، مکانیزه و دقیق بر عملکرد بودجه‌ای واحدهای دانشگاهی و تحلیل کاربردی، اقتصادی، اجتماعی آن از اولویت‌های مطرح‌شده در این حکم است.


در ادامه آمده است: امید است با اتکال به درگاه ذات اقدس احدیت، در راه خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران موفق و مؤید باشید.


حسین جوادی سوابق اجرایی از جمله مدیر اجرایی و مالی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران شمال، مدیر اجرایی و مالی دانشگاه شهید بهشتی، رئیس ستاد ازدواج دانشجویی کشور و ... را در کارنامه خود دارد.


انتهای پیام/4040


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته