دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه آزاد اسلامی:

دانشگاه آزاد با منابع مالی و انسانی فراوان می‌تواند گام‌های موثری بردارد

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه آزاد اسلامی گفت: این دانشگاه با منابع مالی، فیزیکی و انسانی فراوان می‌تواند گام‌های موثری بردارد.
کد خبر : 315892

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، مجید مشکینی ظهر امروز در آیین معارفه معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه آزاد اسلامی که در محل سازمان مرکزی این دانشگاه برگزار شد با اشاره با سوابق اجرایی خود از سال ۱۳۷۵ تاکنون، اظهار کرد: وقتی تاریخچه دانشگاه آزاد در بیش از سه دهه فعالیتش را مرور می‌کنیم شاهد هستیم که این موسسه اکنون به درختی تنومند تبدیل شده که حائز وضعیت و شرایط مثبتی از نظر علمی و تأثیرگذاری در جامعه است.

وی افزود: البته در شرایط فعلی لازم است دانشگاه آزاد پوست‌اندازی کند تا عمق بیشتری در مباحث علمی داشته باشد و همچنین به هدف اصلی خود که تبدیل شدن به انتخاب اول دانشجویان و محققان در سال ۱۴۰۴ است دست یابد.

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه آزاد اسلامی تصریح کرد: یکی از نقاط قوت دانشگاه آزاد این است که از ابتدا بدون منابع مالی و دولتی فعالیت کرده و متکی به منابع اختصاصی بوده است.

مشکینی با بیان اینکه دانشگاه آزاد نسبت به دانشگاه‌های دولتی نقاط ضعف و قوتی دارد که باید نقاط قوت را تقویت و نقاط ضعف را برطرف کرد، ادامه داد: آزادی عمل در دانشگاه آزاد نسبت به دانشگاه‌های دولتی بیشتر است و به همین جهت تحول در دانشگاه آزاد با سهولت بیشتری امکان‌پذیر است. 

وی خاطرنشان کرد: تخصص بنده در طول سال‌های فعالیتم در نهادهای مختلف مدیریت منابع بوده است و این را هدیه الهی می‌دانم. 

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه آزاد با اشاره به اقداماتی که در صندوق رفاه وزارت بهداشت به‌عنوان آخرین منصب خود انجام شده است، گفت: خوشبختانه در چهار سال گذشته 3.35 صدم بودجه صندوق رفاه وزارت بهداشت افزایش یافته و این نتیجه یک قسمت از مدیریت منابعی بوده که صورت پذیرفته است. 

مشکینی عنوان کرد: دانشگاه آزاد به‌مراتب استعداد بیشتری از لحاظ منابع انسانی، فیزیکی و مالی دارد که باید همه این منابع در دانشگاه آزاد برای رسیدن به ماموریت اصلی پای کار بیایند. 

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه آزاد اسلامی، نیروی انسانی را مهم‌ترین سرمایه برای انجام کارهای مثبت دانست و گفت: منابع مالی در اولویت‌های بعدی برای رسیدن به اهداف قرار دارد. 

مشکینی با بیان اینکه دانشگاه آزاد اسلامی با منابع مالی، فیزیکی و انسانی فراوان می‌تواند گام‌های موثری بردارد، گفت: برای انجام این مهم باید نگاهمان را از عالی‌ترین سطح تا سطوح پایین تغییر داده و این رویکرد را داشته باشیم که از رئیس هیأت موسس دانشگاه تا نظافتچی در ارتقای دانشگاه آزاد اسلامی موثر هستند و باید این توانمندی نیروی انسانی را جدی بگیریم. 

وی بر اهمیت اعضای هیأت علمی و کارکنان دانشگاه در رسیدن به اهداف دانشگاه تاکید کرد و گفت: اعضای هیأت علمی و کارکنان اگر جایگاه اصلی خود را پیدا کنند، دانشگاه آزاد چندین برابر و با سرعت بیشتری ارتقا پیدا خواهد کرد. 

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه آزاد اسلامی در پایان گفت: خلق ثروت، نوآوری و بهره‌وری، سه اصل مهمی است که در دوره جدید به آنها توجه خواهیم کرد. 

انتهای پیام /4007/ن

انتهای پیام/4060

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته