دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
دو سال با دانشگاه انقلابی/16؛

دکتر ولایتی فردی شایسته برای حضور در دانشگاه آزاد اسلامی است

رئیس دانشگاه جندی‌شاپور گفت: دکتر ولایتی شخصیتی علمی، دانشگاهی و فرهیخته است که با مباحث دانشگاهی آشنایی کامل دارد و فردی مناسب برای دانشگاه آزاد اسلامی است.
کد خبر : 354052
pic_of_master.png

محمدرضا عصاری در گفتگو با خبرنگار حوزه دانشگاه و سیاست گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، درخصوص انتصاب انقلابی دکتر علی‌اکبر ولایتی از سوی رهبر معظم انقلاب به سمت ریاست هیئت مؤسس و هیئت‌امنای دانشگاه آزاد اسلامی بیان کرد: انتظار می‌رود تا دکتر ولایتی سازماندهی و کیفی‌سازی دوره‌های آموزشی در دانشگاه آزاد اسلامی را انجام دهد و به گونه‌ای عمل شود تا به کثرت دانشجو پرداخته نشود و کیفیت مورد توجه قرار گیرد.


رئیس دانشگاه صنعتی جندی‌شاپور دزفول ادامه داد: دکتر ولایتی در بدو ورود به دانشگاه آزاد اسلامی، بودجه قابل‌توجهی را به پژوهش اختصاص دادند و امیدواریم که شرایط دانشگاه آزاد اسلامی در دوره مدیریت دکتر ولایتی به سمت ظرفیت علمی، کیفی و اثرگذار هدایت شود و از توجه زیاد به تکثر تعداد دانشجویان در دانشگاه آزاد اسلامی پرهیز شود.


وی در ادامه بحث خود درباره انتصاب دکتر ولایتی خاطرنشان کرد: دکتر ولایتی شخصیتی علمی، دانشگاهی و فرهیخته است که با مباحث دانشگاهی آشنایی کامل دارد و حضور ایشان در دانشگاه آزاد اسلامی، این دانشگاه را در مسیر ارتقا و رشد قرار می‌دهد.


عصاری تصریح کرد: دکتر ولایتی شخصیتی علمی و دانشگاهی دارد که برای جایگاه ریاست هیئت مؤسس دانشگاه آزاد اسلامی مناسب است و اگر متولیان نظام آموزشی، مسیر آموزش عالی را به‌صورت همدل و متحد بررسی کنند، در جهتی مناسب حرکت می‌کند و در مجموع دکتر ولایتی فردی شایسته برای حضور در دانشگاه آزاد اسلامی است.


انتهای پیام/4113/ 4007/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته