دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
01 بهمن 1397 - 10:47
نعمتی خبر داد:

بهره‌مندی دانشجویان دانشگاه آزاد دامغان از فضای تحقیقاتی

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی دامغان گفت: با فعال‌سازی چهار آزمایشگاه تخصصی داروسازی در کنار توانمندی تجهیزاتی، دانشجویان از فرصت تحقیقاتی برخوردار می‌شوند.
کد خبر : 353991
008.jpg

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از دامغان، کارشناسان دبیرخانه داروسازی حوزه علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی صبح امروز در بازدید از دانشکده داروسازی دانشگاه آزاد واحد دامغان با ابراز رضایت از روند تلاش‌های انجام‌ شده، اعلام کردند که مجموعه‌ای از اقدامات مؤثر و پیگیری‌های مستمر، موجب شده تا شاهد رشد و پیشرفت دانشکده داروسازی دانشگاه آزاد اسلامی دامغان باشیم.



بهره‌مندی از فضای تحقیقاتی دامغان با ایجاد چهار آزمایشگاه داروسازی


سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد دامغان در این بازدید، عمده اقدامات انجام‌شده در دانشکده داروسازی را برشمرد و اظهار کرد: با اخذ مجوز موافقت اصولی مرکز رشد علوم دارویی از وزارت بهداشت و با تأکیدی که در رفتار پژوهشی و کارآفرینی در این مرکز شد؛ بخش مهمی از فعالیت‌ها با اقبال عمومی محققان همراه است و اسفند سال جاری شاهد یکی از مهم‌ترین رویدادهای پژوهشی در قالب استارت‌آپ ویکند خواهیم بود.


نعمت‌الله نعمتی اضافه کرد: با جذب دو عضو هیئت‌علمی متخصص در علوم دارویی و با دریافت مجوز ایجاد داروخانه شهری، فعال‌سازی چهار آزمایشگاه تخصصی داروسازی و راه‌اندازی داروخانه مدل آموزشی، سعی کردیم در کنار توانمندی تجهیزاتی از فرصت و فضای تحقیقاتی هم برخوردار باشیم و دانشجویان این واحد دانشگاهی در سال پنجم فعالیت‌های آموزشی و پژوهشی با مشکل خاصی مواجه نباشند.


زهرا جعفری‌آذر کارشناس دبیرخانه داروسازی حوزه علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی نیز با قدردانی از نعمتی به پاس تلاش و پویایی در توسعه کیفی دانشکده داروسازی، اظهار کرد: جذب هیئت‌ علمی از اهمیت بسزایی برخوردار است و امیدوارم با رویکرد این واحد دانشگاهی به این موضوع و با برنامه‌ریزی و برخورداری از مساعدت‌ سازمانی با سرعت و دقت در تکمیل کادر علمی اقدام شود.


علی محمدی رئیس دانشکده داروسازی دانشگاه آزاد دامغان نیز با تشریح برنامه‌های سال آینده توضیح داد: با توجه به‌ضرورت و تأکیدات سازمانی و طبق برنامه‌ریزی انجام شده در سال 98 با جذب حداقل پنج عضو هیئت‌ علمی متخصص، راه‌اندازی داروخانه شهری، توسعه تجهیزات و امکانات آزمایشگاه‌های داروسازی، تلاش جدی خواهیم داشت تا شاهد ارتقای کیفیت آموزشی و پژوهشی در دانشکده داروسازی باشیم.



به گزارش آنا، گروه کارشناسان از تمام امکانات دانشکده داروسازی دامغان در مجتمع آزمایشگاهی داروسازی، کتابخانه تخصصی دانشکده، مرکز ICT تخصصی در دانشکده داروسازی و سالن جلسات و آمفی‌تئاتر تاتر و تعدادی از کلاس‌های دانشکده بازدید و با استادان و کارشناسان دانشکده گفتگو کردند.


انتهای پیام/4078/4121/4062/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته