دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
01 بهمن 1397 - 13:53
دو سال با دانشگاه انقلابی/18؛

دکتر ولایتی بهترین گزینه برای دانشگاه آزاد اسلامی بود

رئیس پژوهشکده علوم اجتماعی و انقلاب دانشگاه آزاد اسلامی گفت: اهتمام ویژه به گفتمان انقلاب اسلامی در مدت حضور دکتر ولایتی در دانشگاه آزاد اسلامی رخ داد.
کد خبر : 353963
636511973711269342_B_md.jpg

حجت‌الاسلام حسن خیری در گفتگو با خبرنگار حوزه دانشگاه و سیاست گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، درخصوص انتصاب انقلابی دکتر علی‌اکبر ولایتی از سوی رهبر معظم انقلاب به ریاست هیئت مؤسس و هیئت‌امنای دانشگاه آزاد اسلامی بیان کرد: رسالت دانشگاه آزاد اسلامی رسیدن به سطحی از کیفیت است که مورد انتظار انقلاب اسلامی و مقام معظم رهبری است و با این انتصاب دانشگاه اسلامی در تراز انقلاب اسلامی حرکت کرد.


 رئیس پژوهشکده علوم اجتماعی و انقلاب دانشگاه آزاد اسلامی ادامه داد: در دوسال اخیر دانشگاه آزاد اسلامی توجه ویژه‌ای به علوم انسانی-اسلامی داشته است و ساختار دانشگاه آزاد اسلامی بر مبنای رسیدن به این هدف ساماندهی شده است و هدف دانشگاه آزاد اسلامی این است که به لحاظ ارتقای دانش و هویت، اهداف انقلاب اسلامی مورد توجه قرار گیرد.


وی در ادامه سخنان خود در خصوص انتصاب دکتر ولایتی خاطرنشان کرد: بحث اهتمام ویژه به گفتمان انقلاب اسلامی، نظریه‌های کرسی‌پردازی و ترویجی و ترمیم ساختار مدیریتی کلان دانشگاه آزاد اسلامی در دوره مدیریت جدید اتفاق افتاده است.


خیری افزود: انتصاب دکتر ولایتی از جانب رهبرمعظم انقلاب، بسیار حساب‌شده بود و ایشان در مدت دوساله خود در مجموعه دانشگاه آزاد اسلامی در گزینش مدیران کلان از شخصیت‌های علمی و انقلابی استفاده کردند و به نظر بنده دکتر ولایتی بهترین گزینه برای حضور در دانشگاه آزاد اسلامی بود.


انتهای پیام/4113/ 4007/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته