دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
30 دی 1397 - 16:13
سرپرست دانشگاه آزاد لنجان:

رمز مقابله با توطئه دشمنان حفظ فرهنگ ایثار و شهادت است

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی لنجان گفت: ضروری است فرهنگ ایثار و شهادت نسل به نسل برای آیندگان حفظ شود؛ چراکه این فرهنگ رمز بیمه‌شدن در برابر توطئه شوم دشمنان است.
کد خبر : 353841
nahad7.jpg

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از لنجان، ظهر امروز یکصد و سی و هشتمین نشست مشترک مسئولان نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری با حضور احمد آذین رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان، حجت‌الاسلام عباسعلی حیدری رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ آزاد اسلامی استان اصفهان، معاونان فرهنگی، دانشجویی و مدیران فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان در سالن کنفرانس بوعلی‌سینای واحد لنجان برگزار شد. 


سید حمیدرضا صادقیان سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد لنجان در این نشست، شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) را تسلیت گفت و با اشاره به روز حماسه و ایثار بیان کرد: فرهنگ ایثار و شهادت که ناشی از فرهنگ عاشوراست، اصل بقای اسلام و نظام اسلامی است؛ بنابراین ضروری است این فرهنگ نسل به نسل برای آیندگان حفظ شود؛ چراکه این فرهنگ رمز بیمه‌شدن کشور در برابر توطئه شوم دشمنان است.


وی با اشاره به نامگذاری روز حماسه و ایثار شهرستان لنجان خاطرنشان کرد: تشییع 45 شهید از جمله سردار شهید محمدعلی شاهمرادی در سال 1365 دلیل انتخاب 29 دی به عنوان روز حماسه و ایثار شهرستان لنجان است. 


صادقیان با تشریح عملکرد واحد لنجان اظهار کرد: دانشگاه آزاد اسلامی‌ واحد لنجان در 24 بهمن سال ۱۳۸۰ راه‌اندازی شد و از مهر ۱۳۸۱ فعالیت علمی آموزشی خود را آغاز کرد و اکنون به عنوان مجهزترین و پیشرفته‌ترین مرکز آموزش عالی شهرستان با 31 رشته در مقاطع تحصیلی مختلف تحصیلی اعم از هشت رشته در مقطع کاردانی، 12 رشته در مقطع کارشناسی و 11 رشته درمقطع کارشناسی ارشد با گرایش‌های فنی مهندسی به تعلیم و تذهیب دانشجویانی بسیار مستعد و متخصص در سطح کارآمدترین نیروهای علمی‌ و فنی بپردازد و همانند نگینی بر تارک شهرستان لنجان بدرخشد.


وی تأکید کرد: دانشگاه آزاد اسلامی لنجان، دانشگاهی جوان و در حال رشد بوده و توانسته با استفاده از کارگاه‌ها و آزمایشگاه‌های بسیار مجهز و بهره‌گیری از امکانات کمک‌آموزشی به‌عنوان یک دانشگاه علمی ‌پیشرو در منطقه مطرح و جایگاه ارزشمندی پیدا کند.


سرپرست واحد لنجان با اشاره به فعالیت‌های آموزشی و دستاوردهای برجسته و کارآمد علمی و پژوهشی این واحد تصریح کرد: مرکز رشد واحدهای فناور دانشگاه آزاد واحد لنجان توانسته با کسب مقام نخست هسته‌های فناور استان اصفهان برگ زرین دیگری بر افتخارات این دانشگاه ثبت و فارغ‌التحصیلان مستعد خویش را در سطح کارآمدترین نیروهای علمی‌ و فنی به جامعه معرفی کند.


انتهای پیام/4103/4062/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته