دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
26 آذر 1397 - 16:33
امام‌جمعه بابل:

فرهنگ جهادگری مهم‌ترین پشتوانه انقلاب است

امام جمعه بابل گفت: فرهنگ جهادگری، ایثار و شهادت بزرگ‌ترین نعمت الهی که مخصوص افراد شایسته باتقوا و مهم‌ترین پشتوانه انقلاب است.
کد خبر : 345056
photo_۲۰۱۸-۱۲-۱۷_۱۴-۳۷-۴۵.jpg

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از بابل، حجت‌الاسلام حسن روحانی ظهر امروز در آیین تجلیل از شرکت‌کنندگان در اردوهای جهادی دانشجویی دانشگاه‌های استان مازندران با قدردانی از برادران بسیجی و مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی واحد بابل گفت: فرهنگ جهادگری، ایثار و شهادت بزرگ‌ترین نعمت الهی که مخصوص افراد شایسته باتقوا و مهم‌ترین پشتوانه انقلاب است.


وی افزود: به فرموده امام خامنه‌ای اگر تاریخ را بشکافیم بسیاری از مجاهدت‌ها و فداکاری‌ها و ایثار معلول همین حرکت و فرهنگی پربرکت جهادی است.


امام‌جمعه بابل با بیان اینکه فرهنگ جهادی آمیخته با اسلام و مبادی دین اسلام است، اظهار کرد: در آیه 78 مبارکه سوره حج جهاد در این آیه تمام عرصه‌های فرهنگی، سازندگی و علمی را شامل می‌شود.


روحانی به تبیین فرهنگ راحت‌طلبی و فرهنگ جهادی پرداخت و عنوان کرد: فرهنگ جهادی به انسان می‌آموزد، هنگامی‌که در عرصه ایمان وارد و همگام با مسائل ایمانی مسائل عقیدتی و اعتقادی اسلامی در تمام وجود ظاهر می‌شود.


وی تأکید کرد: حضور برادران و خواهران بسیجی جهادگر در میدان‌های جهادی با انجام کارهای سخت و ایمان و فرهنگ جهادی را می‌طلبد.


خطیب نماز جمعه بابل تصریح کرد: وقتی تاریخ اسلام را نگاه می‌کنیم، مجاهدت‌های علما و مسلمین را که در موقعیت‌های مختلف انجام می‌دهند و این برکت زائیده همین فرهنگ جهادی است.


روحانی افزود: در آستانه سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی هستیم خوب است دانشجویان جهادگر و دانشگاهیان خدمات ارزنده‌ای که در اردوی جهادی به دست می‌آید به نحو شایسته‌ای تبیین شود.


به گزارش آنا، در همایش شکوه هجرت از 40 جهادگر اردوهای جهادی دانشجویی دانشگاه‌های استان مازندران، خانواده شهیدان رجایی‌فر و طاهر از مدافعان حرم و فرماندهان سپاه برتر استان با اهدای تندیس، کارت هدیه و لوح سپاس تجلیل شد.


انتهای پیام/4121


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته