دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

معرفی نمایش‌های تئاتر باران در شهریورماه/ آتن- مسکو در تهران

برنامه‌های اجرایی تئاتر باران در شهریورماه اعلام شد.
کد خبر : 35380

به گزارش گروه فرهنگی آنا، مجموعه تئاتر باران از هشتم شهریورماه میزبان نمایش«وانیک» به کارگردانی سهراب سلیمی خواهد بود. این نمایش که در سال 83 برای اولین بار در جشنواره تئاتر فجر به روی صحنه رفت؛ مورد تحسین هنرمندان و منتقدان قرار گرفت. رضا مولایی، احمد ساعتچیان و شیوا اردویی بازیگران این نمایش هستند و هر شب ساعت ۱۹ روی صحنه می‌رود.


نمایش «زیرزمین» نیز از دوشنبه ۹ شهریور تا جمعه ۱۳ شهریور هر روز ساعت 17 در تماشاخانه باران روی صحنه می‌رود. آرش عباسی علاوه بر نویسندگی و کارگردانی «زیرزمین» طراحی صحنه آن را هم برعهده دارد و بهنام شرفی و الهام شعبانی هم بازیگران آن هستند.


تئاتر باران از 11 شهریورماه نیز میزبان نمایش «عامدانه، عاشقانه، قاتلانه» به کارگردانی ساناز بیان خواهد بود که با بازی بهاره رهنما، نسیم ادبی، گیتی قاسمی و آیه کیانپور به‌روی صحنه می‌رود.


این نمایش که تابستان 91 برای اولین بار در کنفرانس زنان نمایشنامه‌نویس جهان در استکهلم اجرا شد هر شب ساعت 21 با ساختاری مستند به زندگی سه زن جنایتکار ایرانی می‌پردازد.


نمایش «آتن-مسکو» به‌کارگردانی اشکان تفنگ‌سازان نیز پس از صدور مجوز از نیمه شهریورماه ساعت 17 روی صحنه می‌رود. این نمایش که مهدی کوشکی دراماتورژی آن را بر عهده داشته به بررسی مسائل روزمره سه خواهر برمی‌گردد؛ سه خواهری که از هم جدا افتاده‌اند و هر یک مشغول به کاری است. سوگل قلاتیان، صحرا فتحی و حوریه میرمحمدی بازیگران این نمایش هستند.



انتهای پیام/

برچسب ها: تئاتر باران
ارسال نظر
هلدینگ شایسته