دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
04 شهريور 1394 - 11:41

پانزدهمین جشن دانش‌آموختگی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی ابهر برگزار شد

پانزدهمین دوره جشن دانش‌آموختگی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد ابهر با حضور جمعی از شخصیت‌های محلی، سرپرست واحد، معاونان، استادان و دانش‌آموختگان این دوره به همراه خانواده‌هایشان برگزار شد.
کد خبر : 35375

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، سرپرست واحد ابهر در این مراسم بیان کرد: اگر فرایند فارغ‌التحصیلی به‌ویژه در مراحل آخر اخذ مدرک ممکن است سخت و پیچیده باشد و به همین دلیل دانشجو پس از اخذ مدرک احساس فراغت و راحتی کند، اما واقعیت این است که اخذ مدرک فارغ‌التحصیلی به معنای تمام شدن کار نیست بلکه شروع یک فرایند دیگر است.


دکتر محمدجلیلی افزود: مدرک دانشگاهی به نوعی یک سند ارزشمند است که نشان می‌دهد دانش‌آموخته در آینده دانشگاه محل تحصیل سهیم است.


وی با توجه به 28 هزار دانشجوی فارغ‌التحصیل واحد ابهر از بدو تاسیس ادامه داد: اگر اعتبار دانشگاه افزایش یابد، اعتبار مدرک و رزومه دانش‌آموختگان نیز افزایش می‌یابد از این رو از دانش‌آموختگان واحد ابهر انتظار داریم در راستای افزایش ارزشمندی و اعتبار مدرک خود در آینده نیز با تبلیغ دانشگاه، به دانشگاه کمک کنند.


دکتر بهمن شبستری معاون دانشجویی واحد ابهر هم در این مراسم به تشریح برنامه‌ها و عملکرد حوزه دانشجویی پرداخت.


رئیس دفتر نهاد نمایندگی رهبری در واحد ابهر با توجه به اینکه در مکتب حضرت امام صادق(ع) بیش از چهار هزار شاگرد وجود داشت و همگی با فراگیری از علم دانش به کار و تلاش مشغول بودند.


حجت‌الاسلام علی گروسی خطاب به دانشجویان افزود: امروز اکثر دانشجویان با اشتغال به تحصیل در عرصه کار و تلاش نیز فعال هستند و برای دانش‌آموختگان نیز آرزوی ادامه تحصیل و پیشرفت در عرصه‌های علمی و زندگی شد.


در حاشیه این مراسم چندتن از هنرمندان دانش‌آموخته واحد ابهر نسبت به ارائه برنامه‌های شاد و مفرحی از جمله اجرای نمایش، اجرای طنز و موسیقی پرداختند.


این مراسم با قرائت سوگندنامه دانش‌آموختگی و اهدای لوح به فارغ‌التحصیلان پابان یافت.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته