دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
شجاعی تأکید کرد:

لزوم نگاه ویژه شرکت گاز به مکان‌های عام‌المنفعه

استاندار خراسان‌شمالی گفت: شرکت‌های گاز و پخش فرآورده‌های نفتی در طرح‌های اجرایی خود به مکان‌های عام‌المنفعه مانند مدارس و شهرک‌ها نگاه ویژه‌ای داشته باشند.
کد خبر : 353641
ContentImages_105945.jpg

به گزارش گروه استان‌های خبرگزاری آنا از استانداری خراسان‌شمالی، محمدعلی شجاعی در دیدار با مدیران شرکت‌های گاز و توزیع فرآورده‌های نفتی استان خراسان شمالی گفت: مشکلات گازرسانی به روستاهای استان از سوی شرکت گاز احصا و گردآوری شود تا برخی چالش‌ها مانند تغییر مسیر یا کلاس خط لوله انتقال گاز با طرح در شورای تأمین به شورای امنیت کشور برای پیگیری در وزارتخانه مربوط ارسال شود.


وی افزود: محدوده اجرایی‌شدن طرح هادی منازل خارج از محدوده در شهرستان راز و جرگلان تا یک هفته آینده توسط معاون هماهنگی امور عمرانی بنده تعیین تکلیف می‌شود تا طرح گازرسانی به این خانوارها با جذب بودجه از مرکز آغاز شود.


استاندار خراسان‌شمالی اظهار کرد: تغییر سوخت برای جلوگیری از ورود آلاینده‌های زیست‌محیطی باید توسط تمام صنایع استان رعایت و برای تحقق این امر بازه زمانی تعیین شود.


شجاعی خاطرنشان کرد: بدهی صنایع استان به شرکت گاز هم توسط معاونت‌های سیاسی و اقتصادی استانداری تعیین تکلیف و برنامه زمان‌بندی برای پرداخت پیش‌بینی شود.


وی بر تعریف سوخت دوم برای درصدی از کل خبازی‌های خراسان شمالی با هدف تأمین نیاز مردم در مواقع قطع گاز تأکید کرد و افزود: برای سوخت‌رسانی به روستاها و ارائه خدمت به مردم هر نوع همکاری که باید دهیاری‌ها، بخشداری‌ها و فرمانداری‌ها داشته باشند، اعلام کنید تا با شرح وظایف مشخص، ورود داشته باشیم.


استاندار خراسان‌شمالی گفت: برای انجام کارها برنامه و نقشه راه داشته باشید و در مباحث توسعه‌ای خود تأمین زیرساخت‌ها برای مکان‌های عام‌المنفعه مانند شهرک و نواحی صنعتی و مدارس را به‌طور ویژه ببینید تا در آینده مجبور به تعریف پروژه‌های جدید نشویم.


شجاعی مطرح کرد: از طرح‌ها و پروژه‌هایی منطبق با خط‌مشی دولت و برنامه ششم توسعه حمایت می‌کنم. کارها باید ضمانت اجرایی داشته باشد و فقط به تأکید و توصیه اکتفا نکنیم.


انتهای پیام/4121/4062/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته