دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
29 دی 1397 - 18:37
با مصوبه شورای استان مازندران؛

هنرستان فنی و حرفه‌ای پسرانه سما در بابل راه‌اندازی می‌شود

راه‌اندازی هنرستان و مدرسه سما در شهرهای بابل، سیمرغ، آمل و ساری در جلسه شورای نظارت و هماهنگی سما استان مازندران تصویب شد.
کد خبر : 353573
photo_۲۰۱۹-۰۱-۱۹_۱۷-۳۳-۰۶.jpg

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از ساری، حسین منصوریان رئیس شورای نظارت و هماهنگی سما استان مازندران عصر امروز در هفتمین جلسه این شورا در دانشگاه آزاد اسلامی واحد ساری بیان کرد: مجموعه سما در سطح کلان و استان با واقعیت‌های هدفمندی روبه‌رو است که از لحاظ اقتصادی خودکفا بوده و تمام هزینه‌های زیرمجموعه خود را تأمین می‌کند.


وی ادامه داد: برگزاری جلسات کشوری سازمان سما با معاونان سما، رؤسای آموزشکده‌ها و مدیران مدارس نشان‌دهنده این بوده که اتفاقی مبارک در پیش روی سمای استان مازندران است.


سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد ساری، خدماتی را که مجموعه سما در حوزه‌های آموزشی و فرهنگی در مدارس و آموزشکده‌ها ارائه می‌دهد را قابل تحسین دانست و گفت: با حضور دکتر منظری‌توکلی در رأس سازمان سما، نگاه نوگرایانه به مجموعه سما تزریق و موجب شد در سطح استان‌ها نیز دبیران شوراها برنامه‌ریزی جدیدی برای پیشرفت مجموعه سما صورت دهند.
مهدی قربان‌زاده رئیس اداره مشارکت‌ها و مدارس غیردولتی آموزش و پرورش استان مازندران نیز در این نشست در خصوص تصمیم جدید وزارت آموزش و پرورش در صدور مجوز تأسیس مدارس و تفویض اختیار به به شورای نظارت گفت: مراکزی که متقاضی راه‌اندازی مدرسه هستند با ارائه تأییدیه نوسازی درخواست خود را برای طرح به شورای نظارت آموزش و پرورش استان ارسال کنند تا مورد موافقت نهایی شورای استان قرار گیرد.


به گزارش آنا در پایان این جلسه، راه‌اندازی هنرستان فنی و حرفه‌ای پسرانه در بابل، راه‌اندازی مدرسه ابتدایی دخترانه و پسرانه در شهر سیمرغ، برگزاری گردهمایی مربیان پرورشی مدارس سما مازندران، راه‌اندازی مدرسه ابتدایی پسرانه در ساری و راه‌اندازی مرکز زبان خارجی در آمل مورد تصویب اعضای شورا قرار گرفت.


انتهای پیام/4062/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته