دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
29 دی 1397 - 17:22
با حضور استاندار اردبیل؛

مشکلات 6 واحد تولیدی اردبیل در محل کارخانه بررسی شد

استاندار اردبیل با حضور در 6 واحد تولیدی و صنعتی مستقر در شهرک صنعتی شماره دو اردبیل از نزدیک در جریان مشکلات آنان قرار گرفت.
کد خبر : 353557

به گزارش گروه استان‌های خبرگزاری آنا از پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری اردبیل، اکبر بهنام‌جو روز شنبه در جریان بازدید از 6 واحد تولیدی و صنعتی مستقر در شهرک صنعتی شماره دو اردبیل گفت: کارخانه تولید اشجع باتری از جمله واحدهای فعال بوده که  تعداد شاغلان این واحد 150 نفر است.


وی افزود: این واحد تولیدی برای تکمیل فاز دوم خود نیازمند برق بود که با تأمین میزان برق مورد نیاز نیروهای شاغل در این واحد به 600 نفر می‌رسد.


استاندار اردبیل در جریان این بازدید با حضور در کارخانه سولار پایپ به‌عنوان تولیدکننده لوله‌های آبرسانی و اتصالات پلی‌اتیلنی برای حل مشکل این واحد تولیدی در خصوص بازاریابی و اخذ مطالبات از استان قول مساعد داد.


بهنام‌جو به مشکل واحد تولیدی رنگ و رزین پیروزی نیز اشاره کرد و گفت: مشکل این واحد تأمین سرمایه ثابت و بازاریابی از داخل استان است که رایزنی‌های لازم با دستگاه‌های اجرایی مرتبط انجام شد.


استاندار اردبیل ادامه داد: این واحد با 65 نفر نیرو در حال فعالیت است که 30 نفر آنان مددجو هستند.


وی از روند فعالیت در شرکت ساوالان چوب و تولیدکننده لوله و اتصالات و پانل دیواری نیز بازدید و برای حل مشکل این واحدها قول مساعد داد.


انتهای پیام/4062/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته