دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
24 دی 1397 - 14:29
استاندار اردبیل خبر داد:

برپایی نمایشگاه دستاوردهای انقلاب در استان اردبیل

استاندار اردبیل از برپایی نمایشگاه دستاوردهای انقلاب در استان اردبیل خبر داد و گفت: دستگاه‌های اجرایی باید با نشاط در این نمایشگاه حضور یابند.
کد خبر : 352188
636643061704179134.jpg

به گزارش گروه استان‌های خبرگزاری آنا از پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری اردبیل، اکبر بهنام‌جو در جلسه ستاد بزرگداشت چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی استان اردبیل اظهار کرد: همه ما وظیفه داریم از آرمان‌های انقلاب اسلامی و خون شهدا پاسداری کنیم و این کار با وحدت و همدلی محقق می‌شود.


وی با بیان اینکه کارگروه‌های ستاد بزرگداشت باید برنامه‌های خود را اعلام کنند، اضافه کرد: کارهای زیادی در استان اردبیل بعد از پیروزی انقلاب اسلامی صورت گرفته و مسئولان باید صادقانه از این خدمات و عملکردها دفاع کنند.


استانداری اردبیل با بیان اینکه انتقال فرهنگ انقلاب به نسل‌های بعدی باید طبق اسناد و آمار دقیق انجام شود، عنوان کرد: دستگاه‌های اجرایی وظیفه دارند با مراجعه به عملکرد و آمار موجود به صورت دقیق و آنچه که اتفاق افتاده با مردم سخن بگویند.


بهنام‌جو، همزمانی مناسبت‌های مذهبی با ایام دهه فجر را یادآور شد و اظهار کرد: باید مراسم ایام سوگواری فاطمیه در این ایام طبق برنامه‌های اعلام شده رعایت شود و در کنار آن برنامه‌های دهه مبارک فجر نیز برگزار می‌شود.


وی از برپایی نمایشگاه دستاوردهای انقلاب در استان اردبیل خبر داد و متذکر شد: دستگاه‌های اجرایی با ظرافت و تجهیز غرفه‌هایی در شأن خود باید در این نمایشگاه حضور داشته باشند و در کنار آن از برنامه‌های جنبی نیز بهره‌مند شوند.


استاندار اردبیل از دستگاه‌های مسئول اطلاع‌رسانی خواست که از ارائه آمار نادرست به افکار عمومی خودداری کنند.


بهنام‌جو، حضور جوانان و بخش خصوصی در مناسبت‌ها را مهم ارزیابی کرد و یادآور شد: دستگاه‌های متولی با برنامه‌ریزی دقیق و مناسب و با اعتمادسازی واقعی می‌توانند از ظرفیت بخش خصوصی، جوانان و سمن‌ها نهایت بهره‌برداری را داشته باشند.


در این جلسه دبیر و اعضای کارگروه ها پیشنهاد و راهکارهای لازم را تشریح کردند.


انتهای پیام/4078/4062/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته