دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
سرلشکر موسوی در جمع خبرنگاران:

بهمن امسال نمایشگاه دستاوردهای دفاعی ارتش برگزار می‌شود

فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: در آستانه چهلمین سالگر پیروزی انقلاب اسلامی در بهمن ماه نمایشگاه دستاوردهای ارتش برگزار می‌شود.
کد خبر : 347419

به گزارش خبرنگار حوزه دفاعی و امنیتی گروه سیاسی خبرگزاری آنا، امیر سرلشکر سیدعبدالرحیم موسوی در حاشیه مراسم اختتامیه سی‌وهشتمین دوره مسابقات قرآن کریم کارکنان پایور و وظیفه ارتش جمهوری اسلامی ایران در جمع خبرنگاران گفت: طبیعی است که مبنا و نقطه اتکای هر کسی در هر کاری که پیش می‌گیرد یک بُردی دارد و به تناسبی که این نقطه اتکا قدرت بیشتری داشته باشد، کارها با قدرت بیشتری انجام خواهد شد و توان رزمی هم یکی از همین موضوعات است.


وی ادامه داد: وقتی که نقطه اتکای رزم ما معنویت، خدامحوری و توجه به قرآن و توجه به منبع لایزال معنویت باشد، طبیعی است که آمادگی رزمی نسبت به همه  مشابهات خودش توانایی و ماندگاری بیشتری خواهد داشت.


فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران آنچه از ابتدای انقلاب اسلامی در حوزه ارتش و در سایه بنیانگذار انقلاب اسلامی و رهبر معظم انقلاب مرحله‌به‌مرحله به‌‍دست آمده است و ارتش را به یک ارتش مردمی تبدیل کرده است، در قالب یک نمایشگاه در معرض دید عموم قرار می‌گیرد تا تمام نسل جوان بدانند ارتش به چه جایگاهی رسیده است.


وی در مورد  عنوان نمایشگاه اظهار کرد: این نمایشگاه با عنوان نمایشگاه دستاوردهای ارتش در ۴۰ سال انقلاب اسلامی است برگزار می‌شود که البته ممکن است عنوان آن تغییر کند.


موسوی ادامه داد: بخشی از این نمایشگاه‌ها در جوار پادگان‌ها و بخشی در مصلی تهران و بخشی نیز در حاشیه راهپیمایی بزرگ ۲۲ بهمن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی در میدان آزادی و انقلاب برگزار می‌شود.و زمان این نمایشگاه‌ها اغلب در بهمن ماه است.


وی در مورد توان دفاعی ارتش و رزمایش در این نیرو گفت: از ابتدای سال تاکنون رزمایش‌های متعدی برگزار شده است و اخبار آن نیز منتشر شد، رزمایش‌های در دستور کار نیروهای مسلح متناسب با اهداف عملیاتی و آموزش‌ها طراحی شده‌اند.


موسوی افزود: این رزمایش‌ها برای ارتقاء توان رزمی پیش‌بینی شده است و تا پایان سال نیز رزمایش‌هایی خواهیم داشت که هرکدام در زمان خود و توسط نیرویی که مشخص شده به صورت مشترک برگزار می‌شود و میزان خبری شدن یا نشدن رزمایش‌ها بستگی به اهداف رزمایش دارد.


انتهای پیام/4079


 


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته