دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

معرفی شورای انتخاب بخش صحنه‌ای جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان

شهرام کرمی دبیر بیست و دومین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان با دعوت از پنج هنرمند شناخته‌شده تئاتر برای انتخاب آثار متقاضی در بخش مسابقه صحنه‌ای، شورای انتخاب جشنواره را معرفی کرد.
کد خبر : 35352

به گزارش گروه فرهنگی آنا و به نقل از روابط عمومی بیست و دومین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان، حسن دادشکر، سید حسین فدایی‌حسین، مریم کاظمی، حسین صفی، ناصر آویژه به عنوان شورای انتخاب بخش مسابقه تئاتر کودک و نوجوان معرفی شدند.


حسن دادشکر بازیگر نویسنده و کارگردان پیشکسوت تئاتر کودک و نوجوان، با آثار خود در بین هنرمندان چهره‌ای شناخته‌شده است. سید حسین فدایی حسین نویسنده منتقد مترجم و پژوهشگر و محقق تئاتر، بیش از سی عنوان اثر چاپ‌شده و پژوهشی از این هنرمند تاکنون چاپ شده و مریم کاظمی بازیگر و نویسنده و کارگردان که در چند سال اخیر با اجرای نمایش‌های کودک و نوجوان اجراهای موفق در این عرصه داشته از اعضای شورای انتخاب هستند.


حسین صفی نویسنده و کارگردان و پژوهشگر تئاتر که چند عنوان کتاب از این هنرمند چاپ شده و ناصرآویژه کارگردان و بازیگر شناخته شده تئاتر کودک و نوجوان که در چندین دوره جشنواره کودک و نوجوان با اجرای نمایش حضور داشته از دیگر اعضا این شورا هستند.


شورای انتخاب با ارزیابی نمایش‌های متقاضی در دو بخش مسابقه تئاتر کودک و نوجوان حداکثر شانزده نمایش را برای شرکت در جشنواره بیست و دوم انتخاب و معرفی خواهد کرد.


بیست و دومین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان با دبیری شهرام کرمی 9 تا 14 مهرماه در شهر تاریخی همدان برگزار می‌شود.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته