دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
29 دی 1397 - 11:00
رحمانی در گفتگو با آنا:

یخ‌زدگی برخی محورهای استان اردبیل/ ترافیک در آزادراه تهران- کرج

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا با اشاره به ترافیک در آزادراه تهران- کرج از یخ‌زدگی برخی محورهای استان اردبیل خبر داد.
کد خبر : 353392
JKdHnUpuU9fE.jpg

نادر رحمانی  در گفتگو با خبرنگار حوزه انتظامی گروه اجتماعی خبرگزاری آنا در خصوص وضعیت ترافیکی و جوی جاده‌های کشور اظهار کرد: در حال حاضر ترافیک در آزادراه کرج- قزوین محدوده پایانه شهید کلانتری تا پل فردیس و آزادراه تهران- کرج محدوده گرمدره نیمه سنگین است؛ همچنین بار ترافیکی در محور شهریار- تهران و پاکدشت- تهران نیز پرحجم گزارش شده است و در دیگر جاده‌های کشور مشکل ترافیکی خاصی وجود ندارد.


وی ادامه داد: از طرفی بارش برف را در برخی از محورهای استان اصفهان شاهد هستیم؛ همچنین مه‌گرفتگی و یخ‌زدگی را در اکثر محورهای استان گلستان و محور اسالم به خلخال در استان اردبیل شاهدیم لذا در این محورها کاهش دید وجود دارد و تردد از آن‌ها فقط با زنجیر چرخ امکان‌پذیر است.


رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا گفت: محور اولنگ- شاهرود در استان گلستان، شمشک- دیزین در استان تهران، همدان- تویسرکان در استان همدان، سروآباد- پاوه در استان کردستان و رامهرمز به بهبهان در استان خوزستان به دلیل کولاک، یخ‌زدگی، ریزش کوه، آب‌گرفتگی و ناایمن بودن تا اطلاع ثانوی مسدود است.


رحمانی با اشاره به لغزنده بودن برخی از محورها به‌ویژه محورهای کوهستانی به رانندگان توصیه کرد تا در فصل سرما دو نکته رعابت فاصله طولی با خودروی جلویی و حرکت با سرعت مطمئنه را جدی بگیرند تا مشکلی به‌وجود نیاید.


بر اساس این گزارش، هموطنان می توانند قبل از شروع سفر خود برای اطلاع از آخرین وضعیت ترافیکی و جوی جاده های کشور با شماره تلفن ۸۸۲۵۵۵۵۵ تماس بگیرند.


انتهای پیام/۴۱۱۰/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته