دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
04 شهريور 1394 - 08:26

واحد هادیشهر در 42 رشته مقطع بدون کنکور دانشجو می‌پذیرد

معاون آموزش واحد هادیشهر گفت: بر اساس اعلام مرکز آزمون دانشگاه آزاد اسلامی، پذیرش دانشجوی بدون آزمون در واحد هادیشهر در بیش از ۴2 رشته کار‌شناسی پیوسته، کار‌شناسی ناپیوسته و کاردانی پیوسته و ناپیوسته صورت می‌گیرد.
کد خبر : 35293

مهندس ابوالقاسم تقوی در این خصوص به خبرنگار آنا گفت: متقاضیان ثبت نام در رشته‌های بدون آزمون می‌توانند با مراجعه به سایت مرکز آزمون دانشگاه آزاد اسلامی به نشانی www. Azmon.org برای ثبت نام در رشته‌های تحصیلی این واحد دانشگاهی اقدام و سپس برای تکمیل مراحل ثبت نام به این دانشگاه مراجعه کنند.


معاون آموزش و دانشجوئی واحد هادیشهر رشته‌های این واحد دانشگاهی در مقطع کارشناسی پیوسته را مهندسی نرم‌افزار، مهندسی معماری، مدیریت بازرگانی، حسابداری، امور گمرکی، فیزیک جامدات، مدیریت کارآفرینی و در مقطع کاردانی به کارشناسی، مهندسی کامپیوتر نرم‌افزار، مهندسی معماری، مدیریت بازرگانی، حسابداری، زبان و ادبیات فارسی، مهندسی عمران، مهندسی برق قدرت، مرمت و احیای بناهای تاریخی، مهندسی مکانیک ساخت و تولید و در مقطع کاردانی ناپیوسته، برق الکترونیک، مدیریت بازرگانی، امور گمرکی، کامپیوتر نرم‌افزار، امور بانکی، شهرسازی، مدیریت صنعتی، معماری، حسابداری، زبان و ادبیات فارسی و در مقطع کاردانی پیوسته، مکانیک خودرو، برق الکترونیک، کامپیوتر نرم‌افزار، حسابداری و معماری عنوان کرد.


وی افزود: واحد دانشگاهی هادیشهر اکنون با درجه دانشگاهی کوچک دارای یک رشته برق قدرت در مقطع کار‌شناسی ارشد است.


تقوی خاطرنشان کرد: فرزندان شهدا، آزادگان و جانبازان بالای ۲۵ درصد می‌توانند با اخذ مجوزهای لازم از بنیاد شهید و امور ایثارگران، به صورت رایگان در دانشگاه آزاد اسلامی واحد هادیشهر تحصیل کنند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته