دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
هفته 23 لیگ برتر انگلیس؛

نبرد آرسنال و چلسی و برای تثبیت رتبه چهارم

دو تیم فوتبال آرسنال و چلسی در حساس‌ترین دیدار هفته بیست و سوم لیگ برتر انگلیس در برابر هم قرار می‌گیرند.
کد خبر : 352801
arsenal-chelsea-gq-17aug18_getty_b.jpg

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، دو تیم فوتبال آرسنال و چلسی در حالی از ساعت 21 به وقت تهران در برابر هم قرار می‌گیرند که چلسی با کسب 47 امتیاز در رده چهارم جدول قرار گرفته است و آرسنال 41 امتیازی در جایگاه پنجم ایستاده و با برد مقابل همشهری خود می‌تواند به رده چهارم جدول نزدیک‌تر شود.


آرسنال در هفته‌های اخیر روند ثابتی را پشت سر نگذاشته و آخرین بار که دو هفته پیاپی را با برد به پایان رسانده، مربوط به هفته‌های سیزدهم و چهاردهم لیگ است. این در حالی است که توپچی‌ها در سه هفته اخیر، دو بار در برابر وستهام و لیورپول تن به شکست داده‌اند.


در مقابل چلسی روند بهتری در هفته‌های اخیر داشته و طی چهار دیدار اخیر خود در لیگ، موفق به کسب سه پیروزی در برابر نیوکاسل، کریستال‌پالاس و واتفورد شده است.


دو تیم در هفته دوم لیگ نیز در برابر هم قرار گرفته‌اند که چلسی با سه گل آلونسو، رودریگز و موراتا موفق شد آرسنال را (3-2) شکست دهد.


این مسابقه، دیدار شماره 197 دو تیم است. پیش از این، آرسنال در 75 بازی مقابل چلسی به برتری دست یافته است و چلسی نیز در 63 مسابقه حریف خود را شکست داده است. 58 مسابقه نیز با تساوی به پایان رسیده است. در این مسابقات آرسنال 273 بار موفق به گلزنی شده است. در حالی که آمار گل‌های چلسی به 256 می‌رسد.


انتهای پیام/4051/ 4122/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته