دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
هفته هجدهم لیگ برتر؛

شکست خانگی چلسی و منچسترسیتی/ باخت برایتون در غیاب جهانبخش

هفته هجدهم لیگ برتر انگلیس با انجام 6 دیدار دیگر پیگیری شد و چلسی و منچسترسیتی مدعیان اصلی قهرمانی در این فصل مقابل میهمانان خود شکست خوردند.
کد خبر : 346352
سیتی کریستال.jpg

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، هفته هجدهم لیگ برتر انگلیس با انجام 6 دیدار دیگر پیگیری شد و چلسی و منچسترسیتی مدعیان اصلی قهرمانی در این فصل مقابل میهمانان خود شکست خوردند.


در حساس‌ترین مسابقه تیم فوتبال منچسترسیتی نزدیک‌ترین تعقیب‌کننده لیورپول صدرنشین در ورزشگاه خانگی خود اتحاد مقابل کریستال‌پالاس با نتیجه 3 بر 2 شکست خود تا فاصله امتیازی‌اش با لیورپول صدرنشین به 4 امتیاز افزایش یابد.


گوندوگان در دقیقه 27 و کوین دی‌بروینه 85 برای همشهری‌ها در این مسابقه گلزنی کردند اما نتوانستند جلوی شکست سیتی را بگیرند تا این تیم با 44 امتیاز در جایگاه دوم باقی بماند.


در دیدار حساس دیگر تیم فوتبال چلسی در ورزشگاه خانگی خود استمفوردبریج با نتیجه یک بر صفر مغلوب لسترسیتی شد. تک گل این مسابقه را جیمی واردی در دقیقه 51 به ثمر رساند.


چلسی با این شکست 37 امتیازی باقی ماند تا هم‌امتیاز با آرسنال و به دلیل تفاضل گل بهتر در جایگاه چهارم باقی بماند. لسترسیتی نیز با این پیروزی 25 امتیازی شد.


در یک دیدار دیگر تیم فوتبال برایتون که علیرضا جهانبخش ملی‌پوش کشورمان را در اختیار دارد، با نتیجه 2 بر صفر مغلوب میزبان خود بورنموث شد. جهانبخش کماکان به دلیل مصدومیت در ترکیب اصلی و ذخیره تیمش برای این دیدار قرار نداشت.


در سایر دیدارها نیز نتایج زیر به دست آمد:


هادرسفیلد یک    ساوتمپتون 3


نیوکاسل صفر    فولام صفر


وستهام صفر    واتفورد 2


انتهای پیام/4103


 


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته