دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
دانشمند:

غرفه بازآفرینی خراسان شمالی برتر شد

رئیس اداره ارتباطات و اطلاع‌رسانی اداره‌کل راه و شهرسازی خراسان شمالی گفت: غرفه بازآفرینی شهری پایدار خراسان شمالی غرفه برتر انتخاب شد.
کد خبر : 352667
photo_2019-01-15_05-52-48.jpg

به گزارش گروه استان‌های خبرگزاری آنا از پایگاه اطلاع‌رسانی اداره‌کل راه و شهرسازی استان خراسان شمالی،  سید‌داود دانشمند گفت: در نخستین نمایشگاه بین‌المللی مسکن، شهرسازی، بازآفرینی شهری و شهر هوشمند که از 23 تا 25 دی در مصلای امام‌خمینی‌(ره) تهران برگزار‌شد با ارزیابی داوران این نمایشگاه، غرفه ستاد باز‌آفرینی شهری پایدار استان‌ خراسان‌ شمالی جزو 5 غرفه برتر ادارات کل راه و شهرسازی انتخاب و با اهدای لوح  و تندیس از مدیر‌کل راه و شهرسازی استان خراسان‌شمالی قدردانی شد.


دانشمند اظهارکرد: در این نمایشگاه 160 شرکت کننده از ادارات کل راه و شهرسازی، شهرداری‌ها، بخش‌های خصوصی حضور داشتند که 12 غرفه برتر انتخاب شد که 6 غرفه مربوط به ادارات کل راه و شهرسازی و مابقی متعلق به شهرداری‌ها و بخش خصوصی بود.


وی افزود: استان‌های تهران، قزوین، البرز، کرمان و کردستان از ادارات کل برتر راه و شهرسازی بودند.


رئیس اداره ارتباطات و اطلاع‌رسانی اداره‌کل راه و شهرسازی خراسان شمالی یادآورشد: محتوا، چیدمان، برنامه‌های اقدام مشترک، برنامه‌های ابتکاری، خلاقیت و نوآوری از مهمترین شاخص‌های ارزیابی داوران در این نمایشگاه بود.


انتهای پیام/4117/ 4122/


انتهای پیام/

برچسب ها: مصلی امام خمینی
ارسال نظر
قالیشویی ادیب