دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
سوپرکاپ ایتالیا؛

دیدار انتقامی یوونتوس و میلان در عربستان

دو تیم یوونتوس و میلان از ساعت 21 به وقت تهران در سی‌امین سوپرکاپ ایتالیا به‌مصاف هم می‌‌روند.
کد خبر : 352569
999.png

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، رقابت سوپرکاپ ایتالیا در شرایطی با مسابقه تیم‌های یوونتوس و میلان برگزار خواهد شد که این مسابقه برای نخستین بار در مدينه‌الملك عبدالله‌الرياضيه عربستان برگزار می‌شود.


این اولین باری است که سعودی‌ها میزبانی مسابقه سوپرکاپ ایتالیا را عهده‌دار شده‌اند. رقابت سوپرکاپ ایتالیا پیش از این در کشورهایی چون لیبی، چین، قطر و ایالات متحده نیز برگزار شده بود و برگزاری مسابقه بین تیم‌های فاتح سری آ و کوپا‌ایتالیا در خارج از ایتالیا مسأله عجیبی به نظر نمی‌رسد.


با این‌حال برگزاری این مسابقه در عربستان بدون حاشیه نیست و ماتئو سالوینی، وزیر کشور و معاون نخست‌وزیر ایتالیا اعلام کرده این مسابقه را تماشا نمی‌کند زیرا زنان حق ورود به استادیوم را ندارند. البته مقامات سعودی گفته‌اند که زنان می‌توانند در استادیوم حضور پیدا کنند. اما به شرط این‌که همراه با همسران خود به ورزشگاه بیایند.


در همین راستا گتانو میچیچه رئیس سازمان لیگ فوتبال ایتالیا اعلام کرد برای سال‌های بعد طوری با کشورهای میزبان این جام قرارداد می‌بندند که زنان اجازه داشته باشند هر صندلی که می‌خواهند را در ورزشگاه انتخاب کنند.


فارغ از تمام این حواشی، یوونتوس بعد از اینتر،دومین تیمی است که برای هفتمین بار پیاپی در سوپرکاپ به میدان می‌رود. باید دید این تیم می‌تواند یک جام دیگر به ویترین افتخارات خود اضافه کند یا این‌که میلان همچون سال 2016 سوپرکاپ را با غلبه بر میلان تصاحب خواهد کرد؟


در سال‌های اخیر نتایج دیدار سوپرکاپ ایتالیا چنین بوده است


2012- یوونتوس(4-2) ناپولی


2013- یوونتوس(4-0) لاتزیو


2014- یوونتوس(2-2) ناپولی( ناپولی در ضربات پنالتی پیروز شد)


2015- یوونتوس(2-0) لاتزیو


2016- یوونتوس(1-1) میلان( میلان در ضربات پنالتی پیروز شد)


2017- یوونتوس(2-3) لاتزیو


انتهای پیام/4051/ 4122/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته