دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
21 اسفند 1395 - 09:01

آلگری: پیروزی حق یوونتوس بود/ میلان به سختی تسلیم می‌شود

سرمربی یوونتوس گفت: بهتر از میلان بازی کردیم اگرچه میلان تیمی است که هرگز تسلیم نمی‌شود و به فشار آوردن به حریفش تا پایان بازی ادامه می‌دهد.
کد خبر : 165280

به گزارش گروه ورزشی آنا، تیم فوتبال یوونتوس دیشب با پیروزی 2 بر یک برابر میلان در یک بازی خانگی از هفته بیست و هشتم سری A یک گام دیگر به سوی کسب ششمین قهرمانی متوالی‌اش در این رقابت‌ها برداشت.


یوونتوس در حالی 3 امتیاز این بازی را کسب کرد که تا دقیقه 90 با میهمان خود مساوی بود اما گلزنی پائولو دیبالا از روی نقطه پنالتی به پیروزی‌های متوالی خانگی بانوی پیر تداوم بخشید.


ماسیمیلیانو آلگری در پایان بازی به شبکه اسکای اسپورت ایتالیا گفت: بازی تمام شده بود. من هم به تونل رفته بودم و ترجیح دادم که پنالتی را نبینم. یا می‌بردیم یا مساوی می‌کردیم. پائولو کارش را خوب انجام داد چون پنالتی زدن وقتی دروازه‌بان روبه‌رویت دوناروما باشد کار آسانی نیست به خصوص که او مانند این بازی روی فرم باشد و با انجام واکنش‌های فوق‌العاده روحیه گرفته باشد. من هرگز درباره مسائل داوری صحبت نمی‌کنم، چه به نفع‌مان باشد چه به ضررمان. داوران به اندازه کافی به صحنه‌ها نزدیک بودند و اگر تصمیمی گرفته‌اند، کاملاً بر اوضاع مسلط بوده‌اند. در هر بازی به سود و به ضرر یک تیم ممکن است حوادثی رخ دهد. فوتبال همین است. در بازی قبل برابر اودینزه هم به ضرر ما تصمیماتی گرفته شد اما من ننشستم و به اشتباهات داوری اعتراض کنم. بعد از آن بازی گفتم که بد کار کردیم و حق‌مان نبود بیشتر از یک امتیاز بگیریم.


آلگری ادامه داد: در این بازی اما پیروزی حق یوونتوس بود چون ما بهتر از میلان بازی کردیم اگرچه میلان تیمی است که هرگز تسلیم نمی‌شود و به فشار آوردن به حریفش تا پایان بازی ادامه می‌دهد. چیزی که برای من اهمیت دارد این است که تیمم خوب بازی کرد. در واقع ما یکی از بهترین بازی‌های این فصل‌مان را ارائه کردیم و حالا به ششمین اسکودتوی متوالی‌مان نزدیک‌تر شده‌ایم. گرفتن 70 امتیاز در این مقطع از فصل به همین آسانی نیست. امسال تعداد تصمیمات اشتباهات داوری که به ضرر ما تمام شده هم کم نبوده است اما ما آشوب به پا نکردیم.


سرمربی تیم یوونتوس تأکید کرد: در نیمه دوم تعداد دفعاتی که به حریف اجازه ضدحمله دادیم بسیار زیاد بود اما در همان حال تعداد موقعیت‌هایی که برای زدن گل مساوی ایجاد کردیم هم قابل توجه بود. تیم ما خوب بازی کرد و چندین شوت خارج از چارچوب هم داشتیم. با بازی‌‌مان هواداران را به وجد آوردیم اما می‌دانم که باید در خط دفاع مستحکم‌تر باشیم چون در بازی قبل برابر اودینزه و این بازی گل‌هایی خوردیم که می‌شد مانع‌شان شد.


سرمربی پیشین میلان در پایان عنوان کرد: تا جایی که من می‌دانم یوونتوس در این بازی بهتر از میلان کار کرد اما میلان تیمی است که درست وقتی فکر می‌کنی ضربه فنی شده، بلند می‌شود و به جنگیدن ادامه می‌دهد. من از بازی تیمم راضی‌ام و حالا می‌توانیم با آرامش خاطر بیشتری برای بازی‌مان برابر پورتو در لیگ قهرمانان آماده شویم. من حتی اگر برابر میلان مساوی می‌کردیم هم راضی بودم چون عملکرد تیمم نشان داد که در بازیکنانم در وضعیت خوبی قرار دارند.


یوونتوس سه‌شنبه هفته جاری در حالی میزبان پورتو خواهد بود که دیدار رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا را با نتیجه 2 بر صفر برد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته